کد خبر: 48975
A
میرحمایت میرزاده:

سؤال از رئیس‌جمهور رأی نخواهد آورد

در شرایط حساس کنونی رئیس‌جمهور نیاز به کمک و حمایت دارد. باید قبول کرد که همه اشکالاتی که امروز در کشور دیده می‌شود به شخص رئیس‌جمهور برنمی‌گردد و عوامل زیادی دراین‌بین دخیل هستند. در حال حاضر و با اوضاع‌واحوال سختی که بر کشور مخصوصاً در حوزه اقتصاد حاکم است لازم و ضروری است که قوه قضاییه، قوه مقننه و دیگر نهادها به کمک دولت بیایند تا کارها تسریع شود.

سؤال از رئیس‌جمهور رأی نخواهد آورد
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ میرحمایت میرزاده، نماینده گرمی در مجلس دهم در خصوص اینکه چرا طرح سؤال از رئیس‌جمهور را امضا نکرده است، گفت: من به دو دلیل طرح سؤال از رئیس‌جمهور را امضا نکردم: یک- این سؤالاتی که همکاران من در مجلس مطرح کردند را می‌شد از وزرا پرسید و اصلاً نیازی نبود که برای چنین سؤالاتی شخص آقای رئیس‌جمهور را به مجلس کشاند.  
 
وی تاکید کرد: این موضوع نباید به یک‌رویه تبدیل شود چون فردا هر مشکلی در هر گوشه‌ای از کشور اتفاق بیافتد می‌گویند به رئیس‌جمهور برمی‌گردد و ایشان باید پاسخ دهند و در چنین شرایطی ابهت رئیس‌جمهور کاهش پیدا می‌کند.  
 
وی افزود: دلیل دوم من این است که در شرایط حساس کنونی رئیس‌جمهور نیاز به کمک و حمایت دارد. باید قبول کرد که همه اشکالاتی که امروز در کشور دیده می‌شود به شخص رئیس‌جمهور برنمی‌گردد و عوامل زیادی دراین‌بین دخیل هستند. در حال حاضر و با اوضاع‌واحوال سختی که بر کشور مخصوصاً در حوزه اقتصاد حاکم است لازم و ضروری است که قوه قضاییه، قوه مقننه و دیگر نهادها به کمک دولت بیایند تا کارها تسریع شود. 
نماینده استان اردبیل درباره اینکه طرح سؤال از رئیس‌جمهور منجر به تضعیف دولت خواهد شد یا خیر، گفت: به‌هرحال امروز دولت باید با تمام قوا فکر حل مشکلات مردم و کشور باشد و زمانی که طرح سؤال از رئیس‌جمهور اعلام وصول می‌شود و ایشان باید برای حضور در مجلس و پاسخگویی به سؤالاتی که وزرا هم می‌توانستند جوابگوی آن باشند برنامه‌ریزی کند یعنی تمرکز و اولویت رئیس‌جمهور تغییر کرده است. 
میرزاده در پایان خاطرنشان کرد: جو مجلس به‌گونه‌ای است که سؤال از رئیس‌جمهور رأی نخواهد آورد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر