کد خبر: 4899
A

پایگاه خبری و تحلیلی گفتمان آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران، پایگاه خبری و تحلیلی "گفتمان" به مدیر مسئولی پیام فیض به طور رسمی به آدرس goftemaan.com آغاز به کار کرد.

پایگاه خبری و تحلیلی گفتمان آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران، پایگاه خبری و تحلیلی "گفتمان" به مدیر مسئولی پیام فیض به طور رسمی به آدرس goftemaan.com آغاز به کار کرد.

بر اساس همین گزارش، متن بیانیه شروع فعالیت بدین شرح است:

عقلانیت ارتباطی مبتنی بر نقش اجتماعی زبان است که کنش ارتباطی را میان انسان‌ها شکل می‌دهد. به همین منظور مدارا مفهومی است برای تحقق مراحل ابتدایی گفت وگو که امری ضروری است اما باید توجه داشت که میان بردباری منفی که پیشنهاد دوره ی مدرن است و تعاون مثبت که پیشنهاد مذاهب و حکمت‌های شرقی است فاصله‌ای بس عظیم وجود دارد.

گفت و گو اگر بخواهد به عنوان یک پارادیم تازه در جهان مطرح شود باید مبنای خود را از مرحله بردباری منفی به مرحله ی تعاون مشترک تعالی بخشد. مشارکت در گفتگو و ظهور عقلانیت ارتباطی متکی بر چهار پیش فرض است که بدون اعتبار دهی به آنان از سوی شرکت کنندگان در مباحثه هیچ کلمه‌ای به وجود نمی‌آید و هیچ سخن اخلاقی‌ای شکل نمی‌گیرد این پیش فرض‌ها که چون اصول اخلاقی وجود دارند و بدون آنها نه سخنی دانسته می‌شود و نه سخنی را می‌توان به بوته ی نقادی گذاشت عبارت اند از  فهمیدنی بودن، صداقت، درستی و صدق بر پایه‌ی همین پیش فرض است که یک مکالمه و گفت گوی خردمندانه میتوان شکل داد.

پایگاه خبری و تحلیلی "گفتمان" نیاز اصلی جامعه امروز را توسعه همه جانبه ، پایدار و متوازن میداند که باید در همه عرصه های سیاسی،اقتصادی،فرهنگی و اجتماعی تحقق یابد.پاسداری از حرمت آدمی و اندیشه او و همچنین صیانت از قلم  نیروی انسانی و بالا بردن سطح فرهنگی عمومی امری مهم است.

"گفتمان" می خواهد ظرفیت و فرهنگ مشارکت پذیری،نقد و اصلاح را در جامعه گسترش دهد.

"گفتمان در تحلیل عملکرد کارگزارن" نام گرفت تا با دقت بر روی عملکرد تک به تک کارگزارن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،آن را تحلیل کرده و به عموم مردم شریف ایران گزارشی دقیق با رویکرد منصفانه ارائه دهد تا در وحله اول مشارکت پذیری مردم در عرصه کلان مدیریتی کشور با آگاهی از همین عملکرد تحقق پیدا کند و در وحله دوم بتواند معارضان را به مخالف تبدیل کرده و به مخالفان یاد دهد در چهارچوب قانون مخالفت کنند.

گفتمان/در تحلیل عملکرد کارگزاران به دنبال بست توسعه سیاسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد.

خدایا مگذار آنچه را که حق می دانیم بخاطر آنکه بد می دانند کتمان کنیم.

پیام فیض صاحب امتیاز و مدیر مسئول

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر