کد خبر: 49004
A

دردسرهای یک کمپین برای نماینده مجلس

حاشیه های کمپین 'فرزندت کجاست ' که با هدف شفاف سازی فعالیت فرزندان مسوولان در توئیتر راه اندازی شده ، حاشیه هایی برای یکی از وکلای مردم در خانه ملت به دنبال داشت؛ حاشیه هایی که وکیلی برای عبور از آن خواستار حذف طرح ترافیک خبرنگاری فرزندش شد.

دردسرهای یک کمپین برای نماینده مجلس

به گزارش دیده بان ایران؛ چند وقتی است که کمپینی با عنوان #فرزندت کجاست در فضای مجازی مقامات، مسوولان و شخصیت های سیاسی را به چالش دعوت کرده است و وزیران و اعضای هیات دولت ، نمایندگان مجلس، شخصیت های سیاسی با پیوستن به این کمپین تحصیلات و شغل فرزندان خود را به اطلاع عموم می رسانند. 
این کمپین فارغ از اهداف و دلایلی که موجب راه اندازی آن شده، در فضای مجازی نیز با واکنش های مثبت و منفی و سوگیری های برخی کاربران توئیتری همراه بوده است. 
در این میان شفافیت یکی از نمایندگان مجلس در بیان وضعیت تحصیلی و شغلی فرزندش حاشیه ساز شد؛ «محمد علی وکیلی» نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در توئیتر در بیان وضعیت تحصیلی و شغلی دخترش او را لیسانس و بیکار معرفی کرده بود در حالی که مشخصات دختر وی در فهرست اسامی دریافت کنندگان طرح ترافیک خبرنگاری قرار دارد.
به دنبال واکنش کاربران به این دوگانگی، این نماینده مجلس در صفحه توئیتر خود از معاونت ترافیک شهرداری تهران خواسته که با توجه به اینکه همکاری دخترش به واسطه ازدواج با روزنامه متبوع قطع شده است، طرح ترافیک اختصاصی نامبرده را قطع و از سهمیه روزنامه کسر کند.
به دنبال این تویئت برخی کاربران اقدام این نماینده مجلس را شجاعانه و برخی نیز بازی با مردم عنوان کردند.
«فرزندت کجاست؟« کمپینی است که چند روز اخیر در واکنش به رانت و سوء استفاده های احتمالی بستگان مقامات و مسوولان در توئیتر به راه افتاده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر