کد خبر: 49201
A

استیضاح کرباسیان فردا اعلام وصول می شود

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: وزیر دفاع روز دوشنبه هفته جاری برای ارائه گزارش وضعیت دفاعی کشور، در جلسه غیرعلنی مجلس حضور می‌یابد.

استیضاح کرباسیان فردا اعلام وصول می شود

به گزارش دیده بان ایران؛ احمد امیرآبادی فرهانی از حضور امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جلسه غیرعلنی روز دوشنبه ۲۹ مردادماه خبر داد و اظهارداشت: وزیر محترم دفاع در این جلسه غیرعلنی که در آستانه روز صنایع دفاعی برگزار می شود، گزارشی از آخرین وضعیت توانمندی های دفاعی کشور به ویژه در حوزه موشکی را به نمایندگان مجلس ارائه می دهد.

وی همچنین از دریافت گزارش استیضاح مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی توسط هیئت رئیسه مجلس خبر داد و گفت: گزارش این استیضاح اخیراً از کمیسیون اقتصادی به هیئت رئیسه آمده و اگر امروز امضاهای آن از حد نصاب نیفتد، احتمالاً در جلسه علنی فردا اعلام وصول می شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی همچنین از مطرح شدن استیضاح سید محمد بطحائی وزیر آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش و تحقیقات خبر داد و افزود: طرح استیضاح عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور نیز در کمیسیون شوراها و امور داخلی در دست بررسی قرار دارد اما تاکنون هیچ گزارشی به هیئت رئیسه نرسیده است./مهر

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر