کد خبر: 49417
A

ابراهیم رئیسی خبر جلساتش در تهران و مشهد را تایید کرد

تولیت آستان قدس رضوی به خبر برگزاری جلسات انتخاباتی‌اش در شهرهای تهران و مشهد واکنش نشان داد.

ابراهیم رئیسی خبر جلساتش در تهران و مشهد را تایید کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ اخیرا برخی از رسانه‌ها در خبری اعلام کردند که حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی چند ماهی است با محوریت ائتلاف برای انتخابات سال 1398 مجلس شورای اسلامی جلساتی را تشکیل می‌دهد و حتی محمدباقر قالیباف نیز در این جلسات حضور دارد.

 

تولیت آستان قدس رضوی به خبر برگزاری جلسات انتخاباتی‌اش در شهرهای تهران و مشهد واکنش نشان داد. 
سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی، در واکنش به خبری مبنی بر برگزاری جلسات انتخاباتی‌اش در شهرهای تهران و مشهد، اظهار کرد: بعد از انتخابات سال ۹۶ تاکنون هیچ جلسه‌ای با موضوع انتخابات نداشته‌ام.

وی ادامه داد: البته به همراه دوستان دغدغه‌مند نسبت به مسائل مردم، اقتصاد و معیشت جلساتی داشتم که موضوع آن ارائه راهکارها برای برون رفت از وضعیت و شرایط کشور بود.

رئیسی تصریح کرد: اگر نشستی برگزار شده درباره مسائل انقلاب بوده است، خلاف آنچه در رسانه ها مطرح شد بنده هیچ جلسه ای با موضوع انتخابات از سال 96 تاکنون نداشته‌ام.

گفتنی است، اخیرا برخی از رسانه‌ها در خبری اعلام کردند که سید ابراهیم رئیسی چند ماهی است با محوریت ائتلاف برای انتخابات سال 1398 مجلس شورای اسلامی جلساتی را تشکیل می‌دهد و حتی محمدباقر قالیباف نیز در این جلسات حضور دارد، همچنین آنها اعلام کردند که سعید جلیلی که از نظر گفتمان با رئیسی اشتراک‌هایی دارد در برخی از این جلسات شرکت کرده است. از محسن رضایی، حدادعادل، ذوالقدر و رحیمیان به عنوان دیگر نفرات شرکت‌کننده در جلسات نام برده شده است./ باشگاه خبرنگاران جوان

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر