کد خبر: 49429
A

سید حسن خمینی: روزهای خوشی را در پیش روی داریم/ من این امید را در بین مردم دیده ام

یادگار امام با بیان اینکه با اتکای به امید می توانیم از گردنه های امروز عبور کنیم، گفت: امروز بی تردید بزرگترین عامل برون رفت از شرایط موجود تزریق امید و توانایی فرزندان این کشور است؛ در رأس آنها دولت که در صف اول مبارزه با دسیسه ها هستند.

سید حسن خمینی:  روزهای خوشی را در پیش روی داریم/ من این امید را در بین مردم دیده ام

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام سید حسن خمینی در تجدید میثاق هیأت دولت با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی با تبریک هفته دولت گفت: امیدوارم به میمنت این اعیاد سعید روزهای خوبی پیش روی ملت ایران و دولت باشد. روزهای سختی از حیث مسائل اقتصادی داریم ولی روزهای سخت تری را پشت سر گذاشته ایم. به توانایی دوستانمان در دولت بسیار امیدوار هستم و مطمئن هستم با اتکاء به امید می‌توانیم از تمام گردنه‌ها عبور کنیم و بدون تردید امروز بزرگترین عامل برای برون‌رفت از شرایط کنونی برخورداری از روحیه امید است.

یادگار امام با اشاره به اینکه رئیس جمهور امید را از مواریث بزرگ امام برای جامعه ما تعریف کرد، گفت: ما می‌توانیم با اتکای به این امید از گردنه‌های امروز هم مانند شرایط بسیار سختی که در سال‌های جنگ و بعد از جنگ داشتیم عبور کنیم.

وی افزود: روزهای خوشی را در پیش روی داریم که ان‌شاءالله با توجه به آنها مسیرمان را بهتر و با صلابت‌تر ادامه دهیم.

سید حسن خمینی اظهار داشت: یکی از فلسفه‌هایی که برای شرّ در تاریخ آورده‌اند این است که اگر با نگاه عمیق نگاه کنیم ممکن است خیری در آنها نهفته باشد. شاید در شرّی که امروز به سبب دشمنی‌های خارجی بر ما مستولی شده خیری باشد و آن انسجام دوباره فرزندان انقلاب است؛ چرا که از دست رفتن آن انسجام در مقاطعی می‌توانست پایه‌های نظام را متزلزل کند.

وی تأکید کرد: امروز بی‌تردید بزرگترین عامل برون رفت از شرایط موجود تزریق امید و توانایی فرزندان این کشور است؛ در رأس آنها دولت که در صف اول مبارزه با دسیسه ها هستند.

یادگار امام ادامه داد: آثار این امید را در جان و روح همه مردم دیده‌ایم، می‌بینیم و ان شاء الله خواهیم دید؛ و راه آن هم بیش از چیزی انسجام همه نیروها و به خصوص مدیران کشور در نهادهای دولتی و غیر دولتی است که دست در دست هم بتوانند به نیازهای واقعی مردم پاسخ مطلوب دهند.

وی گفت: من به توانایی دولت و به قدرت و توانایی جمهوری اسلامی و رهبر انقلاب بسیار امیدوار هستم. مردم ما امیدوار بوده اند، هستند و خواهند بود.

سید حسن خمینی در پایان اظهار داشت: از خداوند مسألت می کنیم انسجام و همدلی که لازمه چنین شرایطی هست را در جان و روح همه ما مستولی کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر