کد خبر: 49485
A

بهروز نعمتی: سوال از رئیس‌جمهور عجیب و غریب نیست

یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در خصوص سوال از رئیس‌جمهور گفت: سوال کردن حق مجلس است در گذشته هم سوال از رئیس‌جمهور اتفاق افتاده است.

بهروز نعمتی: سوال از رئیس‌جمهور عجیب و غریب نیست

به گزارش دیده بان ایران؛ بهروز نعمتی درباره سوال از رئیس‌جمهور گفت: اولین کسی که سوال از رئیس‌جمهور را در رابطه با ارز مطرح کرد بنده بودم ، اما بعد از جلساتی که با تعدادی از اعضای دولت داشتیم به این نتیجه رسیدیم فضای کشور به گونه‌ای نیست که سوال مطرح شود.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتقاد برخی از امضاکنندگان سوال از رئیس‌جمهور مبنی بر این که نمایندگان تهران این سوال را امضا نکرده‌اند،‌ عنوان کرد: تاریخ سوال من از رئیس‌جمهور مشخص است و برادرانی که امروز مطرح می‌کنند برخی از نمایندگان امضا نکرده‌اند آن روز سوال را امضا نکردند.

وی تاکید کرد: سوال از رئیس‌جمهور قبلا هم اتفاق افتاده است و در ثانی پاسخگو بودن وزرا و دولت در برابر نمایندگان ملت از حقوق مجلس است بنابراین چیز عجیب و غریبی نیست.

نعمتی درخصوص پنج محور سوال شده از رئیس‌جمهور گفت: بحث ارز در این سوالات از مابقی پر رنگ‌تر است زمانی که من سوال کردم گفتند در حال حاضر به صلاح کشور نیست اما حالا مطرح شده است./ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر