کد خبر: 49505
A

محسن هاشمی: رئیس محافظه‌کاری بودم

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به عملکرد یکساله خود گفت: امیدوارم سال دوم عملکرد بهتری برای شهروندان تهران داشته باشم. در سالی که گذشت من چندان با روحیات اعضای شورا آشنا نبودم، اما در این یکساله همدلی عاطفی ایجاد شد.

محسن هاشمی: رئیس محافظه‌کاری بودم

به گزارش دیده بان ایران، محسن هاشمی در جریان هشتاد و دومین جلسه شورای شهر تهران پس از پایان انتخابات هیات رئیسه شورا ضمن تشکر از اعضا گفت: ما تمام تلاش خود را در این یک ساله انجام دادیم. یکی از اهداف اساسی، حفظ ثبات در مدیریت شهری بود که متاسفانه از توان ما خارج شد با این حال تمام تلاش خود را کردیم تا به سرعت مدیران شهری جدید انتخاب شوند.

رئیس شورای شهر با اشاره به شیوه مدیریت شهری در این یک‌ساله افزود: البته یکی دیگر از مشکلاتی که داشتیم بحث اقتصادی بود به علت بدهی‌های سنگینی که شهرداری داشت، دست ما بسته بود و به خاطر پکیج‌های اقتصادی به شدت مشکل داشتیم.

رئیس شورای شهر ادامه داد: هفته آینده آقای میرلوحی گزارشی از عملکرد یکساله شورا در صحن ارائه خواهند داد و این گزارش یکساله شورا در اختیار رسانه‌ها و افکار عمومی قرار خواهد گرفت.

هاشمی در ادامه با بیان اینکه 81 جلسه علنی و بیش از 500 جلسه در کمیسیون‌های مختلف برگزار شده است، افزود: درخصوص باغات حدود 55 مصوبه داشتیم و اعضای شورا 192 بار به شهرداری تهران تذکر دادند.

رئیس شورای شهر در ادامه با اشاره به عملکرد یکساله خود تصریح کرد: امیدوارم سال دوم عملکرد بهتری برای شهروندان تهران داشته باشم. در سالی که گذشت من چندان با روحیات اعضای شورا آشنا نبودم اما در این یکساله همدلی عاطفی ایجاد شد.

رئیس شورا افزود: سال گذشته اولین تجربه کاری من برای ریاست شورایی با چنین اهمیت بود، البته من به همین دلیل محافظه‌کارانه پیش رفتم و هر پیشنهادی را با تامل بررسی می‌کردم اما سال دوم روند مدیریت سریع تر خواهد بود.

وی در انتها خاطرنشان کرد: در این دو سه ماه اخیر انتقادهایی به هیات رئیسه وارد شده است که تمام تلاش خود را می‌کنیم تا جلساتی در خصوص این انتقادات تشکیل دهیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر