کد خبر: 49525
A

حاشیه های امروز مجلس/ درگیری دو نماینده در جلسه استیضاح کرباسیان

نشست نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای بررسی استیضاح مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصاد و دارایی که از صبح امروز آغاز شده است با حواشی‌ همراه است.

حاشیه های امروز مجلس/ درگیری دو نماینده در جلسه استیضاح کرباسیان

به گزارش دیده بان ایران؛ براساس این گزارش، زمانی که مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس در موافقت با استیضاح وزیر اقتصاد در حال بیان اظهارات خود بود، گفت: آقای عزیزی، از مقابل آقای کرباسیان کنار بروید تا آقای وزیر صحبت‌های بنده را بشنود.

در همین زمان عبدالرضا عزیزی نماینده شیروان در مجلس به وی اعتراض کرد و از پشت صندلی خود اعلام کرد: بنده حواسم هست و آقای لاهوتی، شما به بیان اظهارات خود بپردازید.

پس از اینکه نمایندگانی که کنار صندلی نماینده شیروان برای آرام کردن وی رفته بودند، نتوانستند این کار را انجام دهند، عبدالرضا عزیزی با پوشیدن کت خود به‌سرعت ب ه‌سمت جایگاهی که لاهوتی در حال سخنرانی بود رفت و بار دیگر اعتراضات خود را نسبت به اعلام نامش ابراز کرد.

پس از اینکه درگیری لفظی این دو نماینده بالا گرفت و نمایندگان نتوانستند این دو نماینده را آرام کنند، نماینده شیروان با سرعت تلاش کرد پشت تریبونی که نماینده  لنگرود در حال صحبت کردن بود برود و با وی گلاویز شود که برخی از نمایندگان از اقدام وی جلوگیری و او را به‌سمت صندلی خودش هدایت کردند.

پس از اینکه فضای مجلس قدری آرام شد، لاهوتی اعلام کرد که "بنده منظورم آقای عزیزی شیروان بود" که با این گفته وی مجدداً صدای خنده نمایندگان بلند شد.

لاهوتی پس از خنده نمایندگان خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس گفت، "آقای رئیس، جلسه را مدیریت کنید"، لاریجانی نیز در پاسخ به وی گفت، "شما نیز به‌گونه‌ای صحبت کنید که بنده نیز بتوانم جلسه را اداره کنم".

پس از پیگیری‌ها مشخص شد که خطاب نماینده لنگرود به محمد عزیزی نماینده ابهر و خرمدره بوده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر