کد خبر: 49531
A

نماینده اردبیل: مردم از فساد و بی‌عدالتی بیشتر از تحریم‌ها آزرده‌خاطر هستند

‌نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس ‌گفت: مردم بیشتر از آنکه از تحریم‌های استکبار جهانی ناراحت باشند از فساد، رانت‌خواری و بی‌عدالتی گله‌مند بوده و تحمل این شرایط را ندارند.

نماینده اردبیل: مردم از فساد و بی‌عدالتی بیشتر از تحریم‌ها آزرده‌خاطر هستند

‌به گزارش دیده بان ایران، ‌صدیف بدری در مراسم افتتاح همزمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان اردبیل اظهار کرد: ما امروز با یک جنگ تمام عیار اقتصادی ابرقدرت‌های جهانی علیه کشورمان روبرو هستیم که مردم ما به رغم این شرایط حساس و دشوار سعی می‌کنند تا روی پای خود ایستاده و کوچکترین باجی را به دشمنان ندهند.

 وی خاطرنشان کرد: ما در 40 سال گذشته در حوزه اقتصادی هیچ برنامه و افق روشنی طراحی نکرده بودیم، به طوری که در این عرصه اگر مانند میدان دفاعی و پیشرفت‌های علمی هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی داشتیم، امروز با کمترین چالش اقتصادی روبرو می‌شدیم و بدون وابستگی به کشوری قادر بودیم در حوزه اقتصادی روی پای خود بایستیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: در این شرایط حساس جنگ اقتصادی دشمن ما به مدیران و کارکنانی نیاز داریم تا به شکل ساعتی کار نکنند بلکه کار جهادی را در دستور کار قرار داده و با یک تلاش شبانه‌روزی سعی کنند تا کشور همواره در مسیر رشد و تعالی قرار گیرد.

بدری بیان کرد: تکلیف مدیران ما این است تا از ظرفیت‌های بخش خصوصی به هر شکل ممکن استفاده کنند که ما نمونه موفق این کار را در قالب مجمع خیرین مدرسه‌ساز شاهد هستیم که با ورود آنها کار مدرسه‌سازی شکل سریع و مناسب به خود گرفت.

‌نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما امروز در تحقق اقتصاد فراگیر و ملی باید از توان بخش خصوصی در همه حوزه‌ها استفاده کنیم تا با صرفه‌جویی در دستگاه‌های دولتی و بهره‌گیری از توان بخش خصوصی بتوانیم کار مردم را تسهیل و زمینه جلب رضایت آنها را فراهم کنیم.

بدری ضرورت مبارزه با مفاسد اقتصادی و رانت‌خواری‌ها را یادآور شد و تصریح کرد: ملت ما هیچ نگرانی از بابت ایستادگی در برابر آمریکا و دشمنان این مرز و بوم ندارد ولی ملت ما از رانت‌خواری، بی‌عدالتی و فساد رنج می‌برد و تحمل این همه نابسامانی را ندارد.

وی از پیش‌بینی هزار میلیارد تومان اعتبار در قالب اوراق اسناد خزانه برای تخریب و بازسازی مدارس خبر داد و گفت: در کنار تجهیز فضاهای آموزشی تامین قیر رایگان و همچنین اختصاص اعتبار از محل خزانه و فروش نفت برای نوسازی و بهسازی مدارس انجام می‌شود.

بدری همچنین به پروژه راه آهن اردبیل و تزریق اعتبار 122 میلیارد تومانی به این پروژه در سال گذشته و 145 میلیارد تومانی در سالجاری اشاره کرد و افزود: با پرداخت قسط اول منابع فاینانس به ارزش 250 میلیارد تومان در هفته جاری از سوی بانک ملی به راه آهن ما در سالجاری موفق خواهیم بود به راه آهن تامین اعتبار کنیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر