کد خبر: 4960
A

البرز آخرین مقصد رئیس جمهور در سفرهای استانی

استاندار البرز با بیان اینکه تاریخ دقیق سفر رئیس جمهور به استان البرز به عنوان آخرین استان مشخص نیست گفت: این سفر ظرف چند روز آینده انجام خواهد شد.

البرز آخرین مقصد رئیس جمهور در سفرهای استانی
به گزارش پایگاه خبری تحلیل دیده بان ایران ، سید حمید طهایی در پنجمین جلسه شورای برنامه ریزی استان البرز که صبح امروز شنبه هشتم آبان در استانداری البرز برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید حسین فهمیده گفت: مدال افتخار این شهید بر سینه کشور، استان البرز و شهر کرج آویخته شده است.

طهایی در ادامه به برنامه سفر رئیس جمهور به البرز به عنوان آخرین استان اشاره کرد و افزود: هنوز تاریخ قطعی این سفر مشخص نیست اما این سفر طی چند روز آینده انجام خواهد شد.

وی بر لزوم آمادگی همه دستگاه‌ها برای این سفر تاکید کرد و گفت: دیدار چهره به چهره رئیس جمهور با مردم  و گشایش‌های اجرایی از دستاوردهای این سفر است.

استاندار البرز سفر روحانی به البرز را فرصت خوبی برای ارائه پیشنهادات توسعه‌ای عنوان کرد و گفت: معمولا در سفرهای استانی بین 700 تا 900 هزار میلیارد به استان ها تخصیص داده می‌شود.

وی بر لزوم هماهنگی مدیران با وزارت خانه‌های متبوع تاکید کرد و گفت: در چند روز باقیمانده تا سفر این هماهنگی‌ها باید نهایی شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر