کد خبر: 49694
A
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت و گو با دیده بان ایران؛

رئیس جمهور معذوراتی داشتند به همین منظور نتوانستند شفاف سازی و ابهام زدایی کنند/ مسئله نداشتن سخنگوی دولت دوازدهم و تعلل در انتخاب شخص مناسب، نقص بزرگی برای دولت است/ در صورت عدم تغییر در رویه دولت وتغییر وزرای ناکارآمد،استیضاح ها ادامه پیدا می کند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دهم درخصوص اظهارت صبح امروز رئیس جمهور بیان کرد: بنده معتقدم رئیس جمهور معذوراتی را داشتند به همین منظور نتوانستند شفاف سازی و ابهام زدایی کنند. امیدوار هستیم دولت نرمش بیشتری از خود نشان دهد و همچنین کارت زردهایی که از مجلس باعث دلخوری شخص رئیس جمهورنشود بلکه با استفاده از این اخطارها روشی را جهت بهبود شرایط کنونی اتخاذ کند. به طور کلی می توان گفت وضعیت و موقعیت های آینده در گرو تصمیمات کنونی دکتر روحانی است.

رئیس جمهور معذوراتی داشتند به همین منظور نتوانستند شفاف سازی و ابهام زدایی کنند/ مسئله نداشتن سخنگوی دولت دوازدهم و تعلل در انتخاب شخص مناسب، نقص بزرگی برای دولت است/ در صورت عدم تغییر در رویه دولت وتغییر وزرای ناکارآمد،استیضاح ها ادامه پیدا می کند

دیده بان ایران: نائب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس دهم در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی دیده بان ایران درباره کلی گویی رئیس جمهور در پاسخ به سوالات نمایندگان گفت: بنده معتقدم رئیس جمهور معذوراتی را داشتند به همین منظور نتوانستند شفاف سازی و ابهام زدایی کنند. البته بنده تا حدود زیادی این شیوه را قبول دارم چرا که آقای روحانی با این کار مجلس را دچار تشنج نکرد.

 

 

وی در خصوص عدم انتخاب سخنگوی دولت و تعلل در این امر تصریح کرد: مسئله نداشتن سخنگو و تعلل در انتخاب شخص مناسب، نقص بزرگی برای دولت است که می تواند رابطه بین دولت و مردم را به چالش بکشاند.

 

 

نماینده مردم رشت در مجلس دهم درباره ضعیف بودن تیم رسانه ای رئیس جمهور جهت ارتباط با مردم خاطرنشان کرد: بنده معتقدم عدم تمایل دولت در ارتباط گرفتن با مردم  باعث فاصله افتادن بین مجلس و دولت و یا مردم شده است.

 

 

وی همچنین افزود: امیدوار هستیم دولت در ترمیم نواقص و کابینه خود نرمش بیشتری از خود نشان دهد و همچنین کارت زردهایی که از مجلس باعث دلخوری وی نشود بلکه با استفاده از این اخطارها روشی را جهت بهبود شرایط کنونی اتخاذ کند. به طور کلی می توان گفت وضعیت و موقعیت های آینده در گرو تصمیمات کنونی دکتر روحانی است.

 

نائب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس درباره عدم تغییر تیم اقتصادی دولت اظهار کرد: امیدوار هستیم که از این پس دولت بتواند در این عرصه قدم موثری در راستای بهبود شرایط اقتصادی بگذارد. البته شایان ذکر است اگر تمایل به ترمیم تیم اقتصادی داشتند تاکنون این موضوع نمایان شده بود.

 

جعفرزاده در پایان درباره استضاح وزرای بعدی نیز گفت: اگر شاهد تغییر رویه و عملکرد از سوی وزرا و به طور کلی دولت نباشیم، روند استیضاح ها کماکان ادامه خواهد داشت.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر