کد خبر: 49822
A

بهادری: اعضای فراکسیون امید در حال ریزش است/ اعضا راضی نیستند چون فراکسیون تنها با محوریت چند اثر محدود می‌چرخد

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید با بیان اینکه فراکسیون امید در حال از دست‌دادن اعضایش است، گفت: علت این موضوع، عدم شنیده‌شدن و دیده‌شدن برخی حرف‌ها در فراکسیون است.

بهادری: اعضای فراکسیون امید در حال ریزش است/ اعضا راضی نیستند چون  فراکسیون تنها با محوریت چند اثر محدود می‌چرخد

به گزارش دیده بان ایران؛ هادی بهادری عضو فراکسیون امید اظهار داشت: نمایندگان در استیضاح‌های اخیر و سؤال از رئیس‌جمهور نشان دادند که فراکسیونی عمل نمی‌کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضع فراکسیون امید این بود که از آقای رئیس‌جمهور حمایت شود، گفت: در این مسئله تعدد نظرات زیاد بود که در آراء مشاهده شد؛ این آرا نشان می‌دهد که دیگر مرزبندی فراکسیونی مهم نیست و نمایندگان بر اساس شناخت و درک خود، رأی‌ می‌دهند.

وی با بیان اینکه کار نمایندگی قائم به فرد است، گفت: فراکسیون امید برای بررسی عملکرد دولت و وزرا جلسات مؤثر کمتری تشکیل داد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فراکسیون امید در حال از دست دادن اعضایش است؛ استعفای آقای حضرتی نمونه بارز این موضوع بود. علت این موضوع، عدم شنیده شدن برخی حرف‌ها است. برخی اعضای فراکسیون شنیده و دیده نمی‌شوند و فراکسیون تنها با محوریت چند اثر محدود می‌چرخد؛ همین موضوع موجب کدورت آقای حضرتی و استعفای وی شد.

بهادری خاطرنشان کرد: ما در تجربه کار تیمی ضعیف هستیم منتهی در جلسه سؤال از رئیس‌جمهور، سیاست فراکسیون امید این بود که تا جای ممکن از رئیس‌جمهور حمایت کند اما در برخی از موضوعات نمی‌توان حمایت کرد؛ چگونه می‌توانستیم از سیاست‌های ارزی دولت حمایت کنیم؟/ مهر

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر