کد خبر: 49831
A
عضو فراکسیون امید به دیده بان ایران خبر داد؛

یکی از وزارت خانه هایی که باعث به وجود آمدن عمده مشکلات اقتصادی کنونی شده است، وزارتخانه صنعت و معدن است/ انتخاب شریعتمداری دو لطمه جدی به وزیر و صنعت وارد کرد

نماینده اصلاح طلب مجلس و نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس دهم درخصوص استیضاح وزیر صنعت نیز تصریح کرد: بنده معتقدم استیضاح اگر مسیر خود را طی کند، احتمالا جزء استیضاحاتی است که نتیجه آن رضایت بخش است.

یکی از وزارت خانه هایی که باعث به وجود آمدن عمده مشکلات اقتصادی کنونی شده است، وزارتخانه صنعت و معدن است/ انتخاب شریعتمداری دو لطمه جدی به وزیر و صنعت وارد کرد

دیده بان ایران: سید هادی بهادری در رابطه با عملکرد یک ساله وزارت صنعت، معدن و تجارت به خبرنگار پارلمانی دیده بان ایران گفت: بنده معتقدم یکی از وزارت خانه هایی که باعث به وجود آمدن عمده مشکلات اقتصادی کنونی شده است، همین وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت است.

 

وی ادامه داد:  با توجه به واردات خودرو و گوشی های موبایل و همچنین عدم راه اندازی واحدهای تولیدی بسیار زیادی که قابلیت به کارگیری پرسنل و نیروی کار زیادی را دارند، از جمله نقاط منفی و ضعف دار این وزارت خانه محسوب می شود.

 

 

بهادری افزود: به همین منظور بنده معتقدم که نمره قابل قبولی را نمی توان به این وزارت خانه ارائه داد. البته نکته حائز اهمیت این است که از همان ابتداری کار، آقای شریعتمداری (که از افراد با تجربه و محبوب در کشور هستند) نباید به این حوزه ورود پیدا می کردند و در پست هایی متناسب با دولت پیشین منصوب می شدند چرا که این وزارت صنعت به فردی با تجربه در این زمینه نیازمند است.

 

 

عضو فراکسیون امید مجلس دهم همچنین خاطرنشان کرد: با انتخاب این وزیر برای وزارت صنعت، معدن و تجارت در واقع 2مورد اشتباه صورت گرفته است اول این که شخصیتی مثل آقای شریعتمداری را سوزانده اند و دوم این که مصبب بروز چنین معضلات اقتصادی در جامعه شده اند.  

 

 

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس دهم درخصوص استیضاح وزیر صنعت نیز تصریح کرد: بنده معتقدم استیضاح اگر مسیر خود را طی کند، احتمالا جزء استیضاح هایی است که نتیجه آن رضایت بخش است.

 

وی درپایان تصریح کرد: استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجاررت ظرف مدت احتمالی 10 روز به وقوع می پیوندد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر