کد خبر: 49841
A

نماینده مجلس: برخی وزرا در امور مجلس و کمیسیون‌ها آشکارا دخالت می کنند

نماینده مردم ایذه معتقد است که برخی از وزرا به طور آشکار در امور مجلس و کمیسیون‌ها دخالت می‌کنند.

نماینده مجلس: برخی وزرا در امور مجلس و کمیسیون‌ها آشکارا دخالت می کنند

به گزارش دیده بان ایران؛ هدایت‌الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک ، با انتقاد از عملکرد برخی از نمایندگان مجلس که همواره مخالف استیضاح وزرا و طرح سوال از آنان هستند،  اظهار کرد: برخی از وزرا عملکرد افتضاحی داشته و منجر به ایجاد مشکلات عدیده‌ای برای مردم شده‌اند اما با وجود این، نمایندگانی هستند که اجازه نمی‌دهند هیچ وزیری استیضاح شود.

وی درباره علت این مسئله، بیان کرد: متاسفانه در زمان انتخابات، برخی از دولتمردان برای مجلس لیست می‌دهند و نماینده‌هایی که لیستی و با حمایت دولت سر کار می‌آیند، حامی دولت و به بیان بهتر وکیل‌الدوله می‌شوند.

نماینده مردم ایذه و باغملک تصریح کرد: نمایندگانی که با حمایت دولت به مجلس رسیده‌اند، خود را مدیون دولتمردان می‌دانند و توجهی به ابزارهای نظارتی خود ندارند و  خواستار سوال و استیضاح از آنان نمی‌شوند.

خادمی با بیان اینکه این نمایندگان بعد نظارتی مجلس را کاهش داده‌اند، بیان کرد: همچنین یکی دیگر از اتفاقات ناگوار آن است که برخی از وزرا به حدی برای خود حق قائل شده‌اند که در امور مجلس و کمیسیون‌ها به طور آشکار دخالت می‌کنند و خواستار اجرای مطالباتشان بی کم و کاست هستند./  باشگاه خبرنگاران جوان


 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر