کد خبر: 49875
A
دیده بان ایران رویکردهای رئیس اسبق سازمان صداو سیما را بررسی می کند؛

ضرغامی در پست های اینستاگرامی و توئیتری خود از دفتر کاری که در اختیار دارد توضیح دهد و اعلام کند آن را از چه کسی و یا چه ارگانی و برای چه کاری گرفته است ؟!

بد نیست ضرغامی در پست های بعدی خود از دفتر کاری که در اختیار دارد توضیح دهد و اعلام کند آن را از چه کسی و یا چه ارگانی گرفته است و برای چه فعالیتی در آن حضور دارد؟ قرارداد یا اجاره بهای متانسب با موقعیت و متراژ این ویلا نیز بسته شده است؟ بد نیسست ضرغامی توضیحی درباره اموالی که در اختیار دارد ( اگر بیت المال است ) نیز رسانه ای کند. آیا خودرویی نیز در اختیار ایشان است؟ آیا این امکانات صرفا به واسطه عضو شورای عالی فرهنگی و عضو شورای عالی فضای مجازی در اخیار وی قرار گرفته است؟ آیا دیگر اعضای این دو شورا نیز از این امکانات بهره برده اند؟

 ضرغامی در پست های اینستاگرامی و توئیتری خود از دفتر کاری که در اختیار دارد توضیح دهد و اعلام کند آن را از چه کسی و یا چه ارگانی و برای چه کاری گرفته است ؟!
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی  دیده بان ایران ضرغامی که فعالیت ها و موضع گیری هایش در  سیاست  نیز شائبه کاندیدا شدن برای ریاست جمهوری 96 را زیاد کرده بود، از فعالیت باز نشسته و همچنان همان رویه قبل را در پیش گرفته است.

 

توجه به مشکلات اجتماعی و اظهارنظرهای سیاسی فی النفسه نه تنها اشکال و ایرادی ندارد بلکه بیان آن از زبان چهره های اجتماعی و مطالبه آن نیز مورد ستایش است. اما موضوع اینجاست که بیان اندرز و راهکار زمانی اثر خواهد کرد که خود فرد دچار برخی ابهامات نباشد.

 

بد نیست ضرغامی در پست های بعدی خود از دفتر کاری که در اختیار دارد توضیح دهد و اعلام کند آن را از چه کسی و یا چه ارگانی گرفته است و برای چه فعالیتی در آن حضور دارد؟ قرارداد یا اجاره بهای متانسب با موقعیت و متراژ این ویلا نیز بسته شده است؟
بد نیسست ضرغامی توضیحی درباره اموالی که در اختیار دارد ( اگر بیت المال است ) نیز رسانه ای کند. آیا خودرویی نیز در اختیار ایشان است؟ آیا این امکانات صرفا به واسطه عضو شورای عالی فرهنگی و عضو شورای عالی فضای مجازی در اخیار وی قرار گرفته است؟ آیا دیگر اعضای این دو شورا نیز از این امکانات بهره برده اند؟

 

دیده بان ایران آماده انعکاس پاسخ ضرغامی و روشن شدن ابهاماتی است که برای خبرنگار ما شکل گرفته است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر