کد خبر: 49888
A

علیم یارمحمدی: جلسه پرسش و پاسخ مجلس و دولت هیچ ربطی به روابط دیپلماسی نداشت

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: همه بخش هایی که به اقتصاد دولت مربوط می‌شود در حالت گیجی به سر می‌برد و باید هرچه سریعتر از این وضعیت بیرون بیایند.

علیم یارمحمدی: جلسه پرسش و پاسخ مجلس و دولت هیچ ربطی به روابط دیپلماسی نداشت

به گزارش دیده بان ایران؛ علیم یارمحمدی در خصوص عدم اقناع نمایندگان از پاسخ های رییس جمهور گفت: با توجه به فضایی که در مملکت وجود دارد و اتفاقاتی که برای دو وزیر طی چند روز اخیر اتفاق افتاد قطعاً نگرانی‌های جامعه توسط نماینده ها به دولتمردان ابلاغ می‌شد.

وی گفت: اتفاقات اخیر این پیام را داشت که پیام مردم به دولتمردان ابلاغ شد نگرانی ما این است که مردم ما آن چیزی که باید سر سفره شان باشد نیست  و اشتغال فرزندان که بیشترین خواسته شان است در وضع خوبی قرار ندارد.

عضو کمیسیون عمران افزود: همه بخش هایی که به اقتصاد دولت مربوط می‌شود در حالت گیجی به سر می‌برد و باید هرچه سریعتر از این وضعیت بیرون بیایند.

جلسه پرسش و پاسخ مجلس و دولت یک موضوع داخلی است

یار محمدی عنوان کرد: جلسه پرسش و پاسخ مجلس و دولت هیچ ربطی به روابط دیپلماسی نداشته و این یک گله داخلی است و نباید به روابط خارجی ما تعمیم دهیم

قانع نشدن نمایندگان از پاسخ های رییس جمهور در روند استیضاح وزرا تاثیرگذار است

وی  در پاسخ به اینکه عدم اقناع نمایندگان میتواند در روند استیضاح تاثیر بگذارد گفت: قانع نشدن نمایندگان در روند استیضاح وزرا تاثیر خواهد گذاشت و استیضاح وزیر آموزش و پرورش، وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر ورزش نیز در برنامه های آتی مجلس خواهد بود

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر