کد خبر: 4998
A
رحیمی نماینده مجلس:

سلطانی‌فر شناخت خوبی از مجموعه ورزش و جوانان دارد

نماینده مجلس دهم معتقد است سابقه مدیریتی سلطانی‌فر در پیشبرد اهداف وزارت ورزش موثر خواهد بود.

سلطانی‌فر شناخت خوبی از مجموعه ورزش و جوانان دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران ، علیرضا رحیمی، نماینده مجلس دهم شورای اسلامی در خصوص وزیر پیشنهادی ورزش به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: سلطانی فر برنامه‌های خود را به مجلس ارائه داده است و این برنامه ها نشان می‌دهد که ایشان شناخت نسبتا خوبی از مجموعه ورزش و جوانان دارند. سابقه مدیریتی ایشان در سطوح معاونت ریاست‌جمهوری و رئیس سازمان‌های مختلف در پیشبرد اهداف وزارت ورزش و جوانان موثر خواهد بود.

وی افزود: حوزه ورزش و جوانان حوزه پرچالشی است و مدیری که در آن فعالیت می کند باید در حوزه فدراسیون‌ها، NGOها و  در حوزه دستگاه‌های غیر دولتی که مرتبط با این وزارتخانه هستند، همگرایی بیشتری داشته باشد تا به توفیق بیشتری برسد.

وی در خصوص نظر فراکسیون امید درباره سلطانی‌فر نیز گفت: در این‌باره جلسه‌ای برگزار نشده است اما وزیران پیشنهادی به صورت جداگانه گفت‌وگوهایی با نمایندگان داشته‌اند. نگاه فراکسیون امید این است که خللی در برنامه‌های کلی کشور به وجود نیاید و نیروهایی که از توانمندی بیشتری برخوردارند بتوانند مدیریت این دستگاه‌ها را به عهده بگیرند. با در نظر گرفتن این موضوع و توانایی وزیر پیشنهادی، فراکسیون امید با نگاه مثبت وارد بحث وزرای پیشنهادی می شود.

 نماینده مردم تهران درپاسخ به این سوال که وزیر ورزش باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد گفت: با توجه به زمان باقی مانده که وزیر پیشنهادی ده‌ماهه این وزارتخانه را تصدی می‌کند،  جامعیت لازم در حوزه ورزش و جوانان و به علاوه جاذبه حداکثری در مدیریت می تواند رمز موفقیت وزیر جدید باشد. در کنار این وزیر جدید باید مقبولیت لازم در حوزه ورزش و جوانان را داشته باشد.

کارنامه سلطانی‌فر در سازمان گردشگری نشان می‌دهد که او توانسته است اجماع خوبی در این سازمان به وجود بیاورد. در حوزه ورزش نیز بحث کارآمدی ایشان به بحث ورزشی بودن ارجحیت دارد.

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر