کد خبر: 50035
A

اظهار تأسف وزارت کشور از انتشار کلیپ مونتاژی علیه دکتر رحمانی فضلی/ خبرنگاران همواره مورد احترام وزیر کشور هستند

وزیر کشور که خود برخوردار از پیشینه طولانی و صبغه ویژه رسانه ای هستند، همواره بر رعایت شأن و احترام خبرنگاران و اصحاب رسانه تأکید دارند و در طول دوره قریب به شش ساله حضور ایشان در وزارت کشور، تعامل رسانه ای کاملاً متوازن و پرحجمی از سوی وزارت کشور با خبرنگاران شریف، اصحاب رسانه و همه رسانه های مطرح کشور برقرار بوده است.

اظهار تأسف وزارت کشور از انتشار کلیپ مونتاژی علیه دکتر رحمانی فضلی/ خبرنگاران همواره مورد احترام وزیر کشور هستند
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور با انتشار بیانیه ایی نسبت به کلیپ منتشر شده در فضای مجازی در خصوص برخورد وزیر کشور با خبرنگاران واکنش نشان داد.  نظر به انتشار کلیپی در فضای مجازی شامل مونتاژ تصاویری از وزیر کشور و برخی اظهارات دیگران مربوط به  سفر چند هفته گذشته وزیر کشور به استان اصفهان و تلاش سازندگان کلیپ برای القای پیام خلاف واقع  تهدید خبرنگاران  از سوی وزیر کشور، ضمن رد ادعای این کلیپ و اظهار تأسف از تحریف موجود در آن، نکات ذیل در حضور مردم شریف، مخاطبان فضای مجازی و اصحاب شریف رسانه، ارائه می شود:
 
1. وزیر کشور که خود برخوردار از پیشینه طولانی و صبغه ویژه رسانه ای هستند، همواره بر رعایت شأن و احترام خبرنگاران و اصحاب رسانه تأکید دارند و در طول دوره قریب به شش ساله حضور ایشان در وزارت کشور، تعامل رسانه ای کاملاً متوازن و پرحجمی از سوی وزارت کشور با خبرنگاران شریف، اصحاب رسانه و همه رسانه های مطرح کشور برقرار بوده است.
 
2. تأکید به خبرنگاران حاضر در جلسات در مورد دقت کافی در انتقال و انعکاس مطالب، بخصوص آمار و ارقام مربوط به مباحث نوعاً واجد اهمیت و حساسیت بالا که در جلسات وزیر کشور مطرح می شود، همواره از سوی دکتر رحمانی فضلی توصیه شده و در سفر اصفهان نیز، همین رویه تکرار شده و تحول جدیدی در این عرصه واقع نشده است.
 
3. خبرنگاران عزیز و شریف، واقفند که برخی از دقائق و احیاناً مقاطع جلسات کاری که با حضور رسانه ها برگزار می شود، غیر قابل پوشش خبری هستند و با توجه به حساسیت های موجود در مباحث، تحقق مصالح عمومی و منافع ملی در گرو عدم انتشار اینگونه مباحث است. در مواردی از این دست که بروز آن در جلسات وزیر کشور و رئیس شورای امنیت کشور، بدیهی است، ضمن حفظ احترام خبرنگاران عزیز و تداوم میزبانی از حضورشان در جلسه، بر عدم انعکاس خبری و انتشار مباحث تأکید می شود و این تأکید هیچ منافاتی با شفافیت، پاسخگوئی و یا حفظ شأن خبرنگاران عزیز ندارد.

 

مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر