کد خبر: 50085
A

عضو فراکسیون امید: با مردم صادق باشیم

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوریت یکی از مهم‌ترین ارکان نظام است. جا دارد در برطرف کردن بسیاری از مشکلات داخلی و خارجی از آرای عمومی بهره ببریم.

عضو فراکسیون امید: با مردم صادق باشیم

به گزارش دیده بان ایران، غلامرضا حیدری در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، با اشاره به وضعیت معیشتی مردم به ارزیابی روابط خارجی کشورمان و تاثیرات داخلی آن از ابتدای انقلاب تا امروز پرداخت و در بخشی از سخنانش ادامه داد: ما باید بپذیریم که منافع ملی کشورمان باید مورد اهتمام باشد. این منافع ملی را با تعامل مثبت در داخل و خارج کشور می‌توان به دست آورد.

وی با تاکید بر این‌که «ما باید با مردم با صداقت صحبت کنیم»، وضعیت ارزش پول ملی و قیمت‌ها را قابل نقد دانست و در عین حال با ابراز این عقیده که «مگر ما قیم جهان هستیم که می‌خواهیم بینی همه را به خاک بمالیم؟» گفت: باید واقع‌بین باشیم. خود را حق‌ مطلق ندانیم و آن‌چه که با فکر ما متفاوت است را باطل ندانیم.

وی هم‌چنین با انتقاد از ساختار اداری که اختیارات در یک قسمت و مسئولیت‌ها در جای دیگر باشد، گفت: این موضوع موجب کاهش بهره‌وری اداره کشور  و ضعف رییس جمهور و مجلس است.

این نماینده مجلس گفت: یکی از ارکان نظام جمهوریت آن است. این موضوع به گونه‌ای است که ارکان دیگر به آرای عمومی اتکا دارد جا دارد در حل بسیاری از مشکلات داخلی و خارجی از آرای عمومی بهره ببریم. در شأن کشور ما نیست که نتوانیم موضوع حصر آقایان موسوی و کروبی و خانم زهرا رهنورد و ممنوع‌التصویری خاتمی و آزادی زندانیان سیاسی را حل کنیم.

حیدری تاکید کرد: به هوش باشید مافیای پشت پرده موسسات مالی، قاچاق، بدهکاران مالی، بازار سکه و ارز و ... کلیت نظام را به خفگی نیندازد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر