کد خبر: 50161
A

قالیباف: این طبیعت انقلاب اسلامی است که با ظلم و ستم مقابله کند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز دشمنان در دو عرصه اقتصادی و رسانه‌ای با ما در حال جنگ هستند، گفت: آنها می‌خواهند ما را از هدف اصلی انقلاب اسلامی دور کنند.

قالیباف: این طبیعت انقلاب اسلامی است که با ظلم و ستم مقابله کند

به گزارش دیده بان ایران؛ محمد باقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در هجدهمین اجلاس سراسری بسیج اساتید که در تالار فردوسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) گفت: انقلاب اسلامی ما ویژگی‌های بسیاری داشت. در انقلاب ما روحیه ظلم ستیزی، مبارزه با استکبار و خدمت به مردم وجود داشت.

وی ادامه داد: طبیعی است که انقلاب با چنین ویژگی های ارزشمد، دشمنان بسیاری داشته باشد. برخی می گویند چرا انقلاب اسلامی به دنبال دشمن تراشی است، باید به آنها بگوییم این طبیعت انقلاب اسلامی است که با ظلم و ستم مقابله کند و به همین دلیل دشمنان با جنگ و تحریم می خواهند ما را از مسیر خود دور کنند.

قالیباف گفت: در دهه چهارم انقلاب اسلامی دشمنان در دو عرصه با ما در حال جنگ هستند، یکی در عرصه اقتصادی و دیگری در عرصه جنگ رسانه ای؛ آنها می خواهند ما را از هدف اصلی انقلاب اسلامی دور کنند.

وی با اشاره به دستاورد های متعدد انقلاب اسلامی ایران گفت: همه دستاوردها و عملکرد انقلاب اسلامی قابل دفاع و افتخار است.

شهردار سابق تهران گفت: اگر به کشورها و حکومت‌هایی که در دنیا هستند نگاه کنید، می‌بینید آنها مدعی استقلال اقتصادی و سیاسی هستند اما با یک توئیت به هم می ریزند.

قالیباف افزود: در بعد سیاسی، مردم ما بعد از ۲ هزار و پانصد سال خودشان مسئولان را انتخاب می کنند و به صورت میانگین هر دو سال یکبار، انتخابات در کشور برگزار می شود، اینها برای ما افتخار است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر