کد خبر: 50176
A

پروانه سلحشوری: پیگیر دلایل اعلام نقص پرونده 20 دانشجوی ارشد هستیم

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: 20 دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد دچار نقص مدرک هستند ، ما پیگیر وضعیت این دانشجویان هستیم و به زودی درباره وضعیت آنان با وزارت علوم گفت وگو می کنیم.

پروانه سلحشوری: پیگیر دلایل اعلام نقص پرونده 20 دانشجوی ارشد هستیم

به گزارش دیده بان ایران؛ پروانه سلحشوری با اشاره به نقص مدرک برخی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد گفت: حدود 20 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد هستند که نام 8 نفر از آنان به بنده داده شده است و منتظرم اسامی بقیه را دریافت کنم.

وی اظهار داشت: من به همراه فاطمه سعیدی و طیبه سیاوشی به دنبال پیگیری وضعیت این دانشجویان هستیم، در صورتی که اسامی تمامی این 20 دانشجو را به دست آوردیم با وزارت علوم ارتباط می گیریم و با آنان در مورد این دانشجویان صحبت می کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ما شاهد هستیم که تعدادی از این دانشجویان رتبه های خوب ارشد را به دست آورده اند مثلا به ما اطلاع داده اند که رتبه های 9 و 12 کنکور ارشد دچار نقص پرونده شده اند.

سلحشوری ادامه داد: ما به دنبال حل مشکل این دانشجویان هستیم و قطعا امکان حل شدن مشکلات آنان وجود دارد.

پیش از این فاطمه سعیدی در حساب توییتری خود نوشت: از تمام داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد حائز رتبه قبولی شده و از ثبت نام آنها جلوگیری به عمل آمده است می‌خواهم اطلاعات خود را جهت پیگیری دقیق‌ به اینجانب ارائه کنند. با سلب حق تحصیل مخالفم و برای احقاق حق داوطلبین تمام تلاش خود را می‌کنم./ایرنا

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر