کد خبر: 50412
A

محمد قمی : سؤال از رئیس‌جمهور را به مصلحت کل نظام نمی‌دانم

امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با برنامه‌ریزی وارد میدان شدند و مهم‌ترین صلاح کشور ما برای مقابله با چنین رویکردی، وحدت است. حال در این شرایط که دشمن مرتباً در حال حمله است سؤال از رئیس‌جمهور را به مصلحت کل نظام نمی‌دانم.

محمد قمی : سؤال از رئیس‌جمهور را به مصلحت کل نظام نمی‌دانم

دیده بان ایران : محمد قمی، نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه آیا سؤال از رئیس می‌تواند به اتحاد کشور لطمه بزند، گفت: سؤال و استیضاح حق مسلم نمایندگان مردم در مجلس است و تصمیم به چنین کاری اصلاً اشکال ندارد، اما ازنظر من باید به مقتضیات زمان و مکان، توجهی ویژه داشت. آمریکا در این ماه‌ها سخت در تلاش است که نظام جمهوری اسلامی ایران را تضعیف کند و ازاین‌رو تمام سیاست‌های خود را به نحوی چیده که دولت ایران را از کار و تحرک بیندازد پس کاملاً واضح و روشن است که ما در یک جنگ اقتصادی قرارگرفته‌ایم و شرایط عادی را سپری نمی‌کنیم. در هفته و ماه‌های گذشته دیدیم که عده‌ای در داخل که مخالف سیاست‌های آقای روحانی بودند با تمام اختلاف‌نظری که با ایشان داشتند به حمایت از دولت پرداختند زیرا معتقد بودند حمایت از دولت، حمایت از نظام است و این امر می‌تواند به استحکام هر چه بیشتر کشور کمک کند.

وی افزود: امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با برنامه‌ریزی وارد میدان شدند و مهم‌ترین صلاح کشور ما برای مقابله با چنین رویکردی، وحدت است. حال در این شرایط که دشمن مرتباً در حال حمله است سؤال از رئیس‌جمهور را به مصلحت کل نظام نمی‌دانم. بسیاری از مخالفان نظری و عملی آقای روحانی در داخل هم کاملاً به این موضوع واقف هستند و حمایت‌های اخیر آن‌ها از رئیس‌جمهور به خاطر همین هدف بزرگ‌تر که حفظ نظام بوده، انجام‌شده وگرنه این فعالان سیاسی همچنان با آقای روحانی بر سر موضوعات گوناگون اختلاف‌نظر دارند. بازهم باید تأکید کرد در وضعیت کنونی که وحدت نیاز کشور است، پراکندگی افراد از یکدیگر به‌هیچ‌عنوان به نفع کشور نیست و این مسیر به‌نوعی خودزنی است.

قمی در پایان خاطرنشان کرد: من به‌عنوان یکی از نمایندگان که طرح سؤال از رئیس‌جمهور را امضا نکرده، به بسیاری از سیاست‌های ایشان انتقادات جدی دارم ولی درنهایت امضای این طرح را به صلاح کشور ندانستم. سؤال از رئیس‌جمهور یعنی تضعیف دولت هرچند که به نظر می‌رسد برخی در این موضوع، نگاه سیاسی هم داشته‌اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر