کد خبر: 50563
A

نماینده ارومیه: اینترنت رایگان در اماکن عمومی در اختیار مردم قرار گیرد

سید هادی بهادری گفت: اینترنت رایگان در اماکن عمومی در اختیار مردم قرارگیرد.

نماینده ارومیه: اینترنت رایگان در اماکن عمومی در اختیار مردم قرار گیرد

به گزارش دیده بان ایران، سیدهادی بهادری در سومین جلسه شورای اداری استان آذربایجان غربی که با حضور وزیر ارتباطات در استانداری برگزار شد، افزود: اینترنت رایگان در اماکن عمومی، اتوبوس و فرودگاه در اختیار مردم قرار گیرد و زمینه استفاده از اینترنت برای همگان در شهر و روستاها فراهم شود.

این عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه اهمیت فناوری اطلاعات باتوجه به شرایط فعلی کشور در دو مسئله فساد و مباحث اقتصادی بیشتر نمود پیدا می‌کند، افزود: یکی از راههای از بین بردن فساد ایجاد بستر و فضای آزاد در حوزه فناوری اطلاعات است که با آگاهی و شفاف سازی مسئولان می‌شود زمینه های فساد را از طریق این بستر از بین برد.

بهادری ادامه داد: بزرگترین فعالیت‌های اقتصادی امروزه در حوزه فناوری اطلاعات انجام می شود که متاسفانه آذربایجان غربی در حوزه فناوری اطلاعات به شدت نسبت به استانهای هم جوار در استفاده از این بستر فاصله زیادی دارد و عقبیم.

نماینده مردم ارومیه با بیان اینکه پوشش آنتن دهی در روستاهای استان و برخی جاده ها ضعیف است، اظهار کرد: مناطق مرزی و پاسگاههای استان با مشکل جدی هم پوشانی و آنتن دهی مواجهند.

بهادری با اشاره به اینکه ارومیه جزء ۸ شهر مصوب برای تبدیل شدن به شهر هوشمند انتخاب شده، تصریح کرد: استفاده از فضای مجازی در مدیریت شهری، گردشگری، کشاورزی و سایر بخشها بسیار موثر خواهد بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر