کد خبر: 5061
A

ترامپ در نظرسنجی لس آنجلس تایمز جلوتر از کلینتون است

براساس یک نظرسنجی که نتایج آن در روزنامه لس آنجس تایمز منتشر شده دونالد ترامپ برخلاف نتایج اکثر نظرسنجی‌های دیگر بر رقیب دموکراتش هیلاری کلینتون برتری داشته است.

ترامپ در نظرسنجی لس آنجلس تایمز جلوتر از کلینتون است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران و به نوشته روزنامه لس آنجلس تایمز، این نظرسنجی مشهور به نظرسنجی “Day Break”  که توسط لس آنجلس تایمز / یو.اس.سی دورنسایف انجام شده دونالد ترامپ، کاندیدای ریاست جمهوری حزب جمهوری خواه از 2 / 46 درصد رای برخوردار است در حالی که هیلاری کلینتون رقیب دموکرات او 8 / 43 درصد رای دارد.

این نتایج تحت تاثیر خبر روز جمعه مربوط به تحقیقات پلیس اف بی آی آمریکا از یکسری ایمیل‌های جدیدتر مرتبط با کلینتون قرار نداشته چرا که چند روز قبل از این خبر انجام شده است.

نظرسنجی‌های سری  Day Breakعموما به نسبت اکثر دیگر نظرسنجی‌ها که برتری را متعلق به کلینتون دانسته‌اند نتایج بهتری برای ترامپ نشان داده‌اند.

این نظرسنجی درمقایسه با نظرسنجی‌های دیگر عمدتا نمایانگر دیدگاه‌های مردمی است که در سال 2012 رای ندادند اما گفته‌اند که قصد دارند امسال در انتخابات شرکت کنند آنها گروهی هستند که ظاهرا ترامپ در میان آنها محبوبیت بیشتری دارد.

نظرسنجی مذکور با پرسش از حدود سه هزار نفر در هر هفته تا روز انتخابات انجام شده است. اطلاعات مربوط به آن در هر روز به روز رسانی می‌شود. پایگاه ریئل کلیر پلتیکس در ارزیابی از میانگین نظرسنجی‌های سراسری در آمریکا نشان داده که کلینتون در مجموع به میزان 6  / 4 درصد بر ترامپ برتری دارد.

نظرسنجی  Day Break از شرکت کنندگان می‌پرسد که به احتمال رای دادنشان به یک کاندیدا از صفر تا 100 نمره بدهد.

این در حالی است که در نظرسنجی‌های دیگر عمدتا سوال‌های بله یا خیر پرسیده می‌شود.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر