کد خبر: 50771
A

موسوی: نمایندگان در عمر باقی مانده از مجلس دهم بر وظایف ملی خود تمرکز کنند

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس گفت: نمایندگان باید در یک سال و نیم باقی مانده بر روی وظایف خود بویژه در حوزه ملی تمرکز داشته باشند چرا که امروز مردم در فشار اقتصادی قرار دارند.

موسوی: نمایندگان در عمر باقی مانده از مجلس دهم بر وظایف ملی خود تمرکز کنند

به گزارش دیده بان ایران؛ سید ابوالفضل موسوی در گفت‌وگویی با اشاره به افق‌ها و فرصت‌های پیش رو نمایندگان در دو سال باقی مانده از عمر مجلس دهم بیان کرد: بنده و سایر نمایندگان یک سال و اندی بیشتر از مدت نمایندگی‌مان باقی نمانده است. باید در این مدت حرف مردم را بشنویم و به مسئولان منتقل کنیم. در این فرصت نمایندگان باید بر روی وظایف خود که تقنین قوانین و نظارت بر عملکرد دولت‌ است تمرکز داشته باشند.

وی در ادامه بیان کرد: نمایندگان باید در راستای ایفای نقش خود بویژه در بعد ملی تلاش کنند چرا که امروز مردم در فشار اقتصادی قرار دارند. آمریکا جنگ مستقیمی را علیه ما شروع کرده است که رویکرد آن اقتصادی است و نوک حمله آن مردم قرار دارند.

نماینده مردم یزد در مجلس گفت: آمریکا هرچقدر بتواند سعی می‌کند تا بین مردم و مسئولان اختلاف بیندازد. نمایندگان باید در این یک سال تلاش کنند تا فشار تا جایی که امکان دارد با مدیریت صحیح بر مردم کاهش یابد.

وی در پایان با اشاره به آسیب‌های ناشی از ایجاد زودهنگام فضای انتخاباتی در مجلس بیان کرد:‌ رسانه‌ها نقش اساسی در این زمینه دارند و نباید به این موضوع دامن بزنند. هرچه دیرتر نمایندگان وارد این فضا بشوند به نفع کشور است./ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر