کد خبر: 50889
A

ذوالقدر: می‌توان نشست مجمع عمومی سازمان ملل را به جلسه مواخذه آمریکا تبدیل کرد

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: حضور رییس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل فرصتی استثنایی برای بیان صریح مواضع جمهوری اسلامی ایران است.

ذوالقدر: می‌توان نشست مجمع عمومی سازمان ملل را به جلسه مواخذه آمریکا تبدیل کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ سیده فاطمه ذوالقدر درهمین رابطه گفت: با توجه به اهمیت رسانه‌ای نشست مجمع عمومی سازمان ملل  و بیمی که آمریکایی‌ها برای مقابله با ایران دارند، حضور رییس‌جمهور کشورمان در این نشست یک فرصت استثنایی در اختیار ایران قرار خواهد داد.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: دکتر روحانی از طریق تریبون مهم‌ترین نهاد بین‌المللی، مواضع کشورمان را به صورت صریح و شفاف بیان خواهد کرد. علاوه بر آن در نشست‌های حاشیه‌ای که با رسانه‌های جهان خواهند داشت به صورت مستقیم و مستدل، حقانیت مطالبات و خواسته های ایران را مطرح  و فضای رسانه‌ای جهانی را هرچه بیشتر علیه سیاست‌های مخرب و یک طرفه ترامپ تهییج خواهد کرد تا نوک پیکان اتهامات، به طرف دولت ایالات متحده آمریکا و شخص ترامپ باز گردانده شود.

وی یادآور شد:  مواضع کشورمان به لحاظ حقوقی، منطقی، بین‌المللی و اخلاقی نسبت به مواضع دولت‌ ترامپ قوی‌تر است. بنابراین می‌توان با درایت و به بهترین شکل نشست مجمع عمومی سازمان ملل را به یک صحنه پیروزی دیپلماتیک و حتی به جلسه مواخذه آمریکا تبدیل کرد آن هم در شرایطی که مردم این کشور در آستانه انتخابات کنگره، مترصد انتقاد از ترامپ هستند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر