کد خبر: 50904
A

زمان تشکیل حزب منتجب‌نیا مشخص شد

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، از تشکیل حزب سیاسی جدید به محوریت منتجب نیا در هفته آینده خبر داد.

زمان تشکیل حزب منتجب‌نیا مشخص شد

به گزارش دیده بان ایران؛ حمیدرضا کارگر، عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی، با اشاره به نامه امروز حجت الاسلام منتجب‌نیا که از انشعاب در اعتمادملی خبر داده است، گفت:  پس از اتفاقات ناخوشایندی که در ماه‌های اخیر برای حزب رخ داد، آقای منتجب‌نیا به این نتیجه رسید که حزب اعتمادملی در شرایط خاص سیاسی قرار گرفته، متاسفانه امور حزب تنها معطوف به قدرت سیاسی اشخاص شده و از اهداف اولیه‌ای که برای اعتمادملی تعریف شده بود، در حال فاصله گرفتن است.

وی با بیان اینکه اندیشه‌های حزب به سمت مقام‌پرستی اداره‌کنندگان آن در حال تغییر است، تصریح کرد: طیفی که فکر می‌کرد تفکراتش با فضای کنونی حاکم بر اعتمادملی همخوانی ندارد در ماه‌های اخیر تلاش کرد تا با اقدامات قانونی مانع اعمال رفتارهای خودسرانه در حزب شود ولی متاسفانه این اقدامات به جایی نرسید. لذا تصمیم بر این شد تا با ایجاد انشعابی تاریخی در بدنه اعتماد ملی و  در قالب جمعی با محوریت آقای منتجب‌نیا برای آینده سیاسی کشور مسیر تازه‌ای را با تاکید بر اندیشه‌های اولیه  اعتمادملی ایجاد کنیم.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی ادامه داد:  به همین مناسبت مقرر شد تا دوشنبه هفته آینده در قالب مراسمی با دعوت از رسانه‌ها، آغاز فعالیت‌های تشکیلاتی را اعلام کنیم.در این مراسم اسامی اعضای انشعاب‌کننده از اعتمادملی به شکل رسمی اعلام می‌شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر