کد خبر: 50931
A

نماینده مجلس: یک بند به طرح استیضاح "آخوندی" اضافه می‌شود

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس گفته است که اگر در حادثه اخیر کاشان وزارت راه مقصر باشد یک بند به طرح استیضاح آخوندی اضافه می‌شود.

نماینده مجلس: یک بند به طرح استیضاح "آخوندی" اضافه می‌شود

به گزارش دیده بان ایران؛ علیم یار محمدی عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس با اشاره به وقوع حادثه برخورد اتوبوس مسافربری با تانکر سوخت در محور نطنز – کاشان که منجر به جان باختن و مصدومیت عده‌ای از هموطنان شد، گفت: علی لاریجانی رئیس مجلس به کمیسیون عمران دستور داده تا ابعاد این حادثه بررسی و گزارشی در این زمینه به هیئت رئیسه پارلمان ارائه شود.

وی با بیان اینکه کمیته‌ای از سوی کمیسیون برای بررسی جوانب این حادثه به کاشان سفر می‌کند، ادامه داد: باید مشخص شود کدامیک از فاکتورهای که در حوادث جاده‌ای دخیل است در این حادثه دخیل بوده است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس تصریح کرد: در تدوین گزارش کمیسیون نظرات پلیس راه، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را اخذ می‌کنیم و سپس گزارش را تدوین و به هیئت‌رئیسه مجلس ارائه می‌کنیم.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس با تاکید براینکه باید با عاملان این حادثه به جد برخورد شود، افزود: در چند ماه گذشته نیز شاهد  حادثه برخورد یک تانکر با اتوبوس مسافربری در سنندج  بودیم که نمایندگان در همین راستا استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی را کلید زدند و اگر در حادثه اخیر نیز کوتاهی از سوی این وزارتخانه رخ داده باشدُ قطعاً یک بند به آن طرح استیضاح درباره این حادثه اخیر افزوده می‌شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر