کد خبر: 50975
A
در گفت و گو با دیده بان ایران مطرح شد؛

توضیح الیاس حضرتی درباره خبر استعفای شریعتمداری/ من گفتم به نقل از منابعی شنیده ام که آقای شریعتمداری استعفا کرده است

عضو فراکسیون امید مجلس دهم در پی صحت سقم داشتن خبر استعفا و یا عدم آن، گفت: بنده صراحتا به خبرگزاری خانه ملت نگفتم که آقای شریعتمداری استعفا داده است. بلکه عرض کردم که براساس شایعاتی که مطرح شده، اینگونه به نظر می رسد که وزیر صمت استعفا داده است.

توضیح الیاس حضرتی درباره خبر استعفای شریعتمداری/ من گفتم  به نقل از منابعی شنیده ام که آقای شریعتمداری استعفا کرده است

دیده بان ایران-سپیده اجلالی: ساعاتی پیش، الیاس حضرتی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، از استعفای شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت  و تقدیم استعفا به رئیس جمهور به خبرگزاری خانه ملت خبر داد.

 

 شایان ذکر است که استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطرح شده و قرار بود در نشست هفته جاری کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح شود دو طرح استیضاح از سوی نمایندگان مردم  در مجلس مطرح و در مجموع این دو طرح 85 امضاء داشت علی رغم تلاش های معاونان  محمد شریعتمداری هیچ کدام از نمایندگان استیضاح کننده امضاهای خود را پس نگرفته و خواهان استیضاح وی شده اند.

البته این در حالی است که خبرگزاری صدا و سیما دقایقی پیش نوشت: خبر استعفای وزیر نه تائید و نه تکذیب می شود و بزودی دراین باره اطلاع رسانی خواهیم کرد. این اظهار نظر از سوی یک منبع آگاه در وزیر صمت گفته شده است 

در پی صحت سقم داشتن خبر استعفا و یا عدم آن، الیاس حضرتی، عضو فراکسیون امید مجلس دهم، به خبرنگار دیده بان ایران گفت: بنده صراحتاً به خبرگزاری خانه ملت نگفتم که آقای شریعتمداری استعفا داده است. بلکه عرض کردم که براساس شایعاتی که مطرح شده، اینگونه به نظر می رسد که وزیر صمت استعفا داده است.من گفتم  به نقل از منابعی شنیده ام که آقای شریعتمداری استعفا کرده است 

 

 

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا رئیس جمهور افراد جایگزین وزیر کار و اقتصاد را به نمایندگان معرفی کرده است یا خیر، ظهار کرد: خیر. هیچ سصحبتی در این باره با نمایندگان صورت نگرفته است.

تایید خبر استعفای وزیر صنعت از جانب معاون پارلمانی رئیس جمهور

 

گفتنی است امیر آبادی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی به خبرگزاری صدا و سیما گفت: آقای امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور گفتند وزیر صنعت معدن و تجارت استعفا داده است.

 

در عین حال پایگاه اطلاع رسانی دولت اخبار منتشر شده مبنی بر استعفای وزیر صنعت، معدن و تجارت را کذب خواند

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر