کد خبر: 50982
A
دبیردوم کمیسیون صنایع و معادن مجلس به دیده بان ایران خبر داد؛

دولت استعفای وزیر صنعت، معدن و تجارت را پذیرفته است/ استعفای شریعتمداری به دلیل آنکه استیضاح او رای می آورد کار درستی است

سید جواد حسینی کیادر خصوص استعفای شریعتمداری گفت: آقای شریعتمداری استعفا داده و دولت هم استعفای ایشان را پذیرفته است. تایید آقای امیری هم گواه بر همین مطلب یعنی قبول استعفای وزیر صمت از سوی رییس جمهور است.

دولت استعفای وزیر صنعت، معدن و تجارت را پذیرفته است/ استعفای شریعتمداری به دلیل آنکه استیضاح او رای می آورد کار درستی است

دیده بان ایران: سید جواد حسینی کیا، عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع مجلس دهم، در خصوص استعفای شریعتمداری به خبرنگار دیده بان ایران گفت: آقای شریعتمداری استعفا داده  و دولت هم استعفای ایشان را پذیرفته است. تایید آقای امیری هم گواه بر همین مطلب یعنی قبول استعفای وزیر صمت از سوی رییس جمهور است.

 

وی در ادامه تصریح کرد: البته بنده معتقدم استعفای شریعتمداری در این زمان  کاری درست و به جا بود. استعفای شریعتمداری به دلیل آنکه استعفای او رای می آورد کار درستی است

 

حسینی کیا همچنین در رابطه با معرفی وزرای جایگزین کار و اقتصاد از سوی رئیس جمهور بیان کرد: تاکنون هیچ فردی جهت سکانداری وزارت کار و اقتصاد معرفی نشده است.

 

این در حالی است که دقایقی پیش؛ الیاس حضرتی، عضو فراکسیون امید مجلس دهم که خبر استعفا از جانب وی نقل شده بود، به دیده بان ایران خبر داد: بنده صراحتاً به خبرگزاری خانه ملت نگفتم که آقای شریعتمداری استعفا داده است. بلکه عرض کردم که براساس اخباری که مطرح شده، اینگونه به نظر می رسد که وزیر صمت استعفا داده است.من گفتم  به نقل از منابعی شنیده ام که آقای شریعتمداری استعفا کرده است.(اینجا)

با این حال خبرگزاری صدا وسیما هم پس از انتشار خبر استعفای محمد شریعتمداری از قول پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی نوشت که خبر استعفای وزیر صمت کاملا صحت دارد و یک عضو هئیت رییسه مجلس هم از قول معاون پارلمانی رییس جمهور این خبر را تایید کرده است.

گفتنی است روابط عمومی وزارت صنعت و معدن و تجارت این خبر را تکذیب کرده و نوشته است  بهتر است خبرگزاری هایی که مربوط به یک قوه هستند به کار خودشان برسند.

گفتنی است خبر نخست استعفای شریعتمداری توسط خبرگزاری خانه ملت وابسته به قوه مقننه منتشر شده بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • ناشناس

    خدا را شکر رفت

ارسال نظر