کد خبر: 51014
A
طراح استیضاح وزیر صمت:

مراجع رسمی استعفای شریتعمداری را تایید کردند/ اگر وزیر تا فردا استعفا ندهد؛استیضاح می کنیم

احمد علیرضا بیگی طراح استیضاح وزیر صنعت با اعلام اینکه بنده از نزدیک در جریان فعالیت وزیر صنعت هستم، گفت: مراجع رسمی ما از دولت خبر استعفای وزیر صنعت را تایید کرده اند. اگر استعفایی در کار باشد باید فردا اعلام شود، در غیر این صورت وزیر صنعت باید در کمیسیون حاضر شده و به سوالات پاسخ دهد. اگر وزیر تا فردا استعفا ندهد؛ مسلما استیضاح وزیر را پیگیری می کنیم نمایندگان مجلس مصمم هستند که استیضاح را پیگیری کنند

 مراجع رسمی استعفای شریتعمداری را تایید کردند/ اگر وزیر تا فردا استعفا ندهد؛استیضاح می کنیم

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ احمد علیرضا بیگی در گفت‌وگویی  در رابطه با استعفای وزیر صنعت که مورد تایید تعدادی از نمایندگان کمیسیون صنایع مجلس قرار گرفته اما از سوی پایگاه اطلاع رسانی دولت تکذیب شده است، اظهار داشت: مراجع رسمی ما از دولت خبر استعفای وزیر صنعت را تایید کرده است.

طراح استیضاح وزیر صنعت با اعلام اینکه بنده از نزدیک در جریان فعالیت وزیر صنعت هستم، یادآور شد: اگر پایگاه اطلاع رسانی دولت این موضوع را تکذیب کرده است باید منتظر بازگشت رئیس‌جمهور از نیویورک باشیم تا تکلیف مشخص شود.

وی در پاسخ به اینکه اگر استعفای وزیر صنعت به سرانجام نرسد، آیا وزیر صنعت سه شنبه در کمیسیون حاضر می شود یا نه، گفت: اگر استعفایی در کار باشد باید فردا اعلام شود، در غیر این صورت وزیر صنعت باید در کمیسیون حاضر شده و به سوالات پاسخ دهد.

پیش از این الیاس حضرتی از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خبرگزاری مجلس، استعفای شریعتمداری و موافقت رئیس جمهور اعلام کرده بود.

درپی تماس خبرنگار تسنیم با مسئولان وزارت صنعت برای پیگیری این استعفا، کسی پاسخگو نبود.

روز گذشته هم 7 معاون وزیر صنعت درپی ابلاغ قانون جدید منع بکارگیری بازنشستگان استعفا کرده بودند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر