کد خبر: 51126
A

الهام امین‌زاده انتساب ادعای دیدن هاله نور را تکذیب کرد

معاون حقوقی پیشین رییس‌جمهور گفت: اظهاراتی را که بنده را ناقل مساله هاله نور می‌دانند، به شدت تکذیب می‌کنم و واقعا علت انتساب این سخنان به خودم را متوجه نمی‌شوم.

الهام امین‌زاده انتساب ادعای دیدن هاله نور را تکذیب کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ الهام امین زاده با اشاره به اظهارات برخی اطرافیان احمدی‌نژاد در خصوص اینکه وی گوینده موضوع هاله نور به محمود احمدی‌نژاد بوده است، گفت: علت مطرح شدن این مطالب سخیف را بعد از ۱۳ سال متوجه نمی‌شوم. 

امین‌زاده همچنین در تشریح علت سفر خود به نیویورک گفت: در سال ۸۴ بنده به همراه آقای محمدی نماینده آباده به عنوان نماینده مجلس از طرف کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مامور حضور در اجلاس سالانه سازمان ملل متحد شدیم. 

وی ادامه داد: سفر نمایندگان مجلس به این اجلاس معمولا برای نظارت بر کارهای دولتی‌ها انجام می‌گیرد و در همین راستا هم وظیفه ما کاملا مشخص بود که باید بر روابط خارجی و فعالیت دولت در سازمان ملل نظارت می‌کردیم.

این نماینده پیشین مجلس افزود: یک وکیل مجلس در این شرایط تنها به وظیفه نظارتی خود تمرکز دارد و به آن عمل می‌کند؛ قرار نیست در این شرایط نماینده مجلس وکیل الدوله باشد و رفتاری از خودش نشان بدهد که به این شکل مطرح می‌شود.

وی ادامه داد: این اظهارات را که بنده را ناقل مساله هاله نور می‌دانند، به شدت تکذیب می‌کنم و واقعا علت انتساب این سخنان به خودم را متوجه نمی‌شوم. اگر هر شخص یا شهروندی علاقمند به کشورش باشد هیچگاه چنین اظهارات سخیفی را در خصوص یک حقوقدان و عضو هیات علمی دانشگاه مطرح نمی‌کند. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر