کد خبر: 5113
A

دعایی: اتهام زنندگان به صالحی امیری مجبور به عذرخواهی شدند

سرپرست مؤسسه اطلاعات: همه اتهاماتی که برخی نمایندگان مجلس نهم به صالحی امیری وارد کردند، کذب بود و اتهام زنندگان مجبور به عذرخواهی از وی شدند.

دعایی: اتهام زنندگان به صالحی امیری مجبور به عذرخواهی شدند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود دعایی، در خصوص گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: بنده آقای صالحی امیری را انسانی صالح و سالم می‌دانم. ایشان ازهرجهت مورد تائید بنده هستند.
 
وی ادامه داد: عملکرد ایشان در مدیریت سازمان اسناد و کتابخانه ملی عملکرد بسیار مثبتی بوده است به‌طوری‌که وی این مرکز را یک ‌بار دیگر احیا کرد.
 
سرپرست مؤسسه اطلاعات در پاسخ به این پرسش که با توجه به وجود سلایق گوناگون در حوزه‌های فرهنگی کشور، صالحی امیری می‌تواند بین این بخش‌ها تعادل ایجاد کند، اظهار کرد: با توجه به سوابقی که از ایشان در زمینه های اجرایی، سازمانی و مدیریتی در کتابخانه ملی، معاونت ریاست جمهوری و سایر حوزه‌های مدیریتی سراغ دارم، ایشان می‌تواند به‌خوبی جواب گوی سلایق مختلف در حوزه فرهنگی کشور باشد.
 
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص احتمال رأی آوری سید رضا صالحی امیری در مجلس دهم گفت: اگر نمایندگان مجلس خوب تحقیق کنند و با نظر کارشناسی و به دور از سیاسی‌کاری به ایشان نگاه کنند به صلاحیت ایشان برای این وزارت خانه پی خواهند برد.
 
وی ادامه داد: در مجلس قبل زمانی که آقای صالحی از طرف دولت برای وزارت ورزش و جوانان معرفی شد، برخی از نمایندگان سؤالاتی را از وی پرسیدند و اتهاماتی را نسبت به ایشان مطرح کردند که آقای امیری پاسخ‌های منطقی و مستدلی به اتهامات دادند.
 
سید محمود دعایی با یادآوری این‌که بعدازآن جلسه و رأی عدم اعتماد مجلس نهم به ایشان، معلوم شد که همه اتهامات وارد شده به آقای صالحی امیری کذب بوده است، گفت: نمایندگانی که این موارد اتهامی را مطرح کرده بودند بعد از اثبات کذب بودن این ادعاها مجبور به عذرخواهی از ایشان شدند.
 
وی در پایان افزود: با توجه به همه این موارد درمجموع فکر می‌کنم که صالحی امیری از این مجلس رأی اعتماد بگیرد.
 
منبع: جماران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر