کد خبر: 5116
A
الهه کولایی در گفت و گو با دیده بان ایران:

درباره "لیست امید" حرفی نزده ام/ نقل قول های منتشر شده را تکذیب می کنم

"الهه کولایی" عضو شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، با اشاره به مصاحبه منتشر شده توسط یکی از خبرگزاری ها به نقل از وی مبنی بر اینکه برخی با رانت و پول وارد لیست امید شده اند، اظهار کرد: بنده اصلا چنین موضوعی را مطرح نکرده ام.

درباره "لیست امید" حرفی نزده ام/ نقل قول های منتشر شده را تکذیب می کنم

"الهه کولایی" عضو شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، با اشاره به مصاحبه منتشر شده توسط یکی از خبرگزاری ها به نقل از وی مبنی بر اینکه برخی با رانت و پول وارد لیست امید شده اند، اظهار کرد: بنده اصلا چنین موضوعی را مطرح نکرده ام.

وی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه شما چه جمله ای را مطرح کرده بودید و یا اینکه خبر منتشر شده انستنباط خبرنگار بوده و برداشت نادرست او است، افزود: «دقیقا» این جمله را نگفته ام بلکه به صحبت های من اضافه شده است، ضمن اینکه بنده هیچ صحبتی در خصوص لیست امید نداشته ام.

کولایی همچنین در رابطه با پیگیری خود برای تصحیح این خبر، اظهار داشت: بنده تکذیبیه ای داده ام و قرار است امروز متن صحیح صحبت های من منتشر شود.

شایان ذکر است، روز گذشته خبری به نقل از الهه کولایی در یکی از خبرگزاری ها مبنی بر اینکه "برخی با رانت و پول وارد لیست امید شده اند" منتشر شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر