کد خبر: 51168
A
وزیر کشور خبر داد:

ارائه نتایج بررسی حادثه اهواز به شورای عالی امنیت ملی و مجلس

رحمانی فضلی با اشاره به حادثه تروریستی اهواز، گفت: کنترل مرزهای شرقی و غربی کشور برای تامین امنیت مرزی باید جدی گرفته شود.

ارائه نتایج بررسی حادثه اهواز به شورای عالی امنیت ملی و مجلس

به گزارش دیده بان ایران؛ عبدالرضا رحمانی‌فضلی با اشاره به حادثه تروریستی اهواز، گفت: دستگاه‌های مختلف امنیتی، انتظامی، نظامی و وزارت کشور به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دعوت و گزارش‌هایی را در مورد حادثه ارایه کردند تا ابعاد مسئله از نگاه‌های مختلف مورد بررسی قرار گیرد.

نتایج بررسی حادثه به شورای عالی امنیت ملی و مجلس ارایه می‌شود

وزیر کشور یادآور شد: شورای امنیت استان که وزارت کشور مسئول آن است، به عنوان بازرس تعیین شده تا مسئله را بررسی و نتایج را ارایه دهد. این نتایج را به دولت، شورای عالی امنیت ملی و کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز ارایه خواهیم کرد.

وی افزود: ستاد کل فرماندهی قوا نیز گروهی را به خوزستان فرستادند تا بررسی در حوزه نظامی را انجام دهند، مجلس هم گروهی برای بررسی حادثه تروریستی تعیین کرده است.

اصل حادثه تروریستی اهواز به موجب نگرانی مردم و موضوعات امنیتی قابل تامل است

رحمانی فضلی تصریح کرد: اصل مسئله به عنوان حادثه‌ای که امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی را تحت تاثیر قرار داده و موجب نگرانی مردم شده، قابل تامل و رسیدگی است از این رو عقبه موضوعات به صورت قاطع باید بررسی و برخورد شود.

وی یادآور شد: این نوع حوادث باید سبب رفع خلاءهای دستگاه‌های انتظامی و نظامی شود به نوعی که این دستگاه‌ها زوایای مختلف مسئله را به صورت کامل تحت نظر داشته باشند.

لزوم کنترل مرزهای شرقی و غربی برای تامین امنیت کشور

وزیر کشور با توجه به منطقه جغرافیایی ایران و تهدید جمهوری اسلامی تاکید کرد: این نوع حوادث را باید بیشتر کنترل کنیم، مرزهای شرقی و غربی کشور به لحاظ امنیت مرزی باید جدی گرفته شود لذا امیدواریم همه نیروهای سپاه، ارتش، انتظامی و اطلاعات باید هماهنگ کار کنند تا پس از این شاهد چنین اتفاقی نباشیم./خانه ملت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر