کد خبر: 51293
A

عبدالرضا هاشم‌زایی: انتظارات مردم از فراکسیون امید برآورده نشد/ مردم اعضای فراکسیون امید را محافظه‌کار می‌دانند

یک عضو فراکسیون امید گفت: هیات رئیسه فراکسیون امید در موضع‌گیری‌های سیاسی یک مقدار محافظه‌کارانه عمل کرده است. به همین در پایگاه اجتماعی اصلاح‌طلبان تاثیر منفی داشته است.

عبدالرضا هاشم‌زایی: انتظارات مردم از فراکسیون امید برآورده نشد/ مردم اعضای فراکسیون امید را محافظه‌کار می‌دانند

به گزارش دیده بان ایران؛ عبدالرضا هاشم‌زایی نماینده تهران و عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین با اشاره به انتخابات فراکسیون امید، گفت: به نظر نمی‌رسد تغییر عمده‌ای در هیات رئیسه فراکسیون امید بوجود بیاید و تنها ممکن است یک یا دو نفر جابجا شوند.

او ادامه داد: مردم فکر می‌کردند که فراکسیون امید اکثریت مجلس را در دست دارد در صورتیکه اینگونه نیست. ما سه فراکسیون در مجلس داریم و هیچ کدام از فراکسیون‌ها اکثریت مطلق را ندارند اما فراکسیون امید از نظر تعداد اعضا نسبت به دو فراکسیون دیگر اکثریت را دارد. باید با این دید به عملکرد فراکسیون امید در مجلس نگاه کرد.

این عضو فراکسیون امید به ارزیابی عملکرد فراکسیون امید پرداخت و تاکید کرد: هدایت عملکرد فراکسیون امید قاعدتا دست هیات رئیسه است و به نظر من در موضعگیری‌های سیاسی، هیات رئیسه فراکسیون امید یک مقدار محافظه کارانه عمل کرده است. به همین دلیل در پایگاه اجتماعی اصلاح‌طلبان تاثیر منفی داشته است.

هاشم‌زایی گفت: در انتخابات‌ها پیاده نظام هر جریانی جوان‌ها هستند بخصوص دانشجویان. در نشست‌هایی که ما بعضا در دانشگاه‌ها داریم عملکرد ما را محافظه کارانه می‌دانند و راضی نیستند. بنابراین معتقدم در مدت باقیمانده مجلس دهم فراکسیون امید باید فعال‌تر عمل کند.

او ادامه داد: البته ما در برخی از انتخابات‌های مجلس موثر واقع شدیم؛ مانند استیضاح‌ها، رای اعتماد به وزرا و... فراکسیون امید یک فراکسیون تاثیرگذار است اما متاسفانه انتظاراتی که مردم از ما داشتند برآورده نشده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر