کد خبر: 5149
A

مرعشی، عارف و دختر صفدر حسینی برای انتخابات مجلس چقدر پول خرج کردند؟

علی صوفی رئیس ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان در مجلس دهم درباره هزینه‌های انتخابات به روزنامه آرمان گفت:حدود ۳۰۰ میلیون تومان توسط آقای مرعشی به‌حساب ستاد واریز شد که بعدا به حساب کاندیدای حزب کارگزان گذاشته شد و فرد شناخته‌شده‌ای هم حدود ۱۰۰ میلیون به‌حساب ستاد به‌صورت نقدی واریز کرد

مرعشی، عارف و دختر صفدر حسینی برای انتخابات مجلس چقدر پول خرج کردند؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، بعد از بستن لیست تهران قرار شد افرادی که در لیست امید تهران بودند نفری ۵۰ میلیون برای هزینه‌های ستادهای انتخاباتی به‌ حساب ستاد تهران واریز کنند که از سی نفر آقای دکتر عارف دو برابر سهم خود را به‌حساب ستاد انتخاباتی تهران واریز کردند. خانم صفدر حسینی هم سهم خود را پرداخت کرد.


همچنین برخی دیگر هم تا سهم پنجاه میلیون را در چند بخش واریز کردند و عده‌ای هم کمتر از سهم خود دادند، با این ‌وجود نصف مبلغی که پیش‌بینی می‌شد تامین نشد و همه این مبالغ در بین مناطق توزیع شد و در ستادهای انتخاباتی خرج شد و صورت آن‌ کاملا موجود است و گزارش آن ‌هم تهیه‌شده است.

درمجموع زیر یک میلیارد در تهران هزینه شد. در همان موقع در جشنی که برای پیروزی گرفتند بنده اعلام کردم اگر کسی مدعی است که به ستاد تهران کمک نقدی کرده به ستاد اعلام کند و قطعا به‌جز این موارد مورد دیگری نبوده است.

البته شنیده ‌شده فردی ۵۰۰میلیون به ستاد تهران کمک کرده است که این خبر اساسا همان موقع رد شد؛ اما حجم بالایی از هزینه‌های انتخاباتی توسط افرادی تامین شد که مثلا کارت فهرست‌های انتخاباتی را چاپ می‌کردند که حدود پانزده میلیون کارت چاپ شد و هر شخصی بخشی از هزینه آن را پرداخت. افرادی هم بودند که حاضر بودند پذیرایی از فعالان ستادهای انتخاباتی را برعهده بگیرند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر