کد خبر: 51533
A

نماینده مجلس: هیچ فشاری نمی‌تواند این لایحه را از دستور کار مجلس خارج کند/ چهارشنبه CFT را در صحن بررسی می‌کنیم

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: هیچ فشاری اعم از داخلی یا بیرونی نمی‌تواند لایحه CFT را از دستور کار مجلس خارج کند چرا که این لایحه روند قانونی خود را طی می‌کند.

نماینده مجلس: هیچ فشاری نمی‌تواند این لایحه را از دستور کار مجلس خارج کند/ چهارشنبه CFT را در صحن بررسی می‌کنیم

به گزارش دیده بان ایران؛ علیرضا رحیمی در تشریح روند پیگیری لایحه CFT در مجلس شورای اسلامی گفت: روز یکشنبه توانستیم لایحه را در کمیسیون امنیت ملی به تصویب برسانیم و امیدواریم با پایان رسیدگی به دستور کار فعلی صحن، بتوانیم این لایحه را روز چهارشنبه در دستور کار صحن قرار دهیم.

رحیمی در پاسخ به این سوال که آیا تجمعات و مخالفت‌ها با CFT می‌تواند در روند پیگیری و تصویب این موضوع اخلال ایجاد کند، گفت: هیچ فشاری اعم از داخلی یا بیرونی نمی‌تواند این لایحه را از دستور کار مجلس خارج کند چرا که این لایحه روند قانونی خود را طی می‌کند و قطعا هرچه انتقادها در چهارچوب منطق و قوانین باشد تاثیرگذارتر خواهد بود. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: وقتی مخالفت‌ها ازسطح کارشناسی خارج شده و به کف خیابان می‌رسد قطعا تاثیر منفی خواهد داشت. می‌دانیم مخالفان نیز دغدغه نظام و منافع ملی را دارند اما آنها هم باید بدانند انتقادها تنها با نگاه کارشناسی موثر خواهد بود. 

وی با اشاره به جو مثبت مجلس در خصوص تصویب CFT خاطرنشان کرد: خدا را شکر با توجه به جلسات کارشناسی متعددی که در کمیسیون امنیت ملی با حضور مسئولان وزارت خارجه، وزارت اطلاعات و سایر نهادها برکزار شده امیدواریم در نهایت هم بتوانیم با رای مثبت نمایندگان در صحن این لایحه را به سرانجام برسانیم./ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر