کد خبر: 5165
A
ادعای عجیب نماینده مخالفت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش:

دانش آشتیانی فردی لاییک با گرایش بهاییت است!

نماینده چابکسر در مخالفت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش تاکید کرد: دانش‌آشتیانی یک فرد لاییک است که به بهاییت گرایش داشته و جزو فراماسونری است. در خاطرات دخترش هم این موضوع آمده است. به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی هم در مواضع او بوده است.

دانش آشتیانی فردی لاییک با گرایش بهاییت است!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، اسدالله عباسی نماینده چابکسر در مخالفت با دانش‌آشتیانی پشت تریبون مجلس رفت و با اشاره به مشکلات مربوط به صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: به کسانی این مطالبات صندوق ذخیره را پرداخت نکردند؟ حتما کمیته مربوطه از این صندوق تحقیق و تفحص می‌کنند و حتما ما فریاد ما ادراک صندوق ذخیره سر نمی‌دهیم.

او افزود:  مشکلات ما اقتصادی است. وزیر آموزش و پرورش استیضاح شد همان زمان انتظار بود همه دولت به کمک فانی می‌آمد همین قول ها را آن موقع می‌دادند، تا کار حل شود. در مجلس هفتم هم رهبری صلاح نداست، آقای حاجی استضاح شود. ما هم کوتاه آمدیم .

نماینده چابکسر تاکید کرد: انتظار داشتیم اگر تغییری می‌شود، از همین دوستان آموزش و پرورش استفاده شود. چرا از آموزش عالی باید در این زمینه فردی وارد شود. رشته تحصیلی او هم سنخیتی ندارد. دانش آشتیانی فقط در نوسازی مدارس می‌تواند کمک کند. مجتع مفید هم تافته جدا بافته‌ای از مدارس غیردولتی است.

عباسی یادآور شد:  برنامه‌های دانش‌آشتیانی هم در شان فرهنگیان و وزارت آموزش و پرورش نیست. این‌ها در زمان نه ماه نمی‌گنجد ایشان اگرچه قبلا مسیحی بوده اما در حال حاضر یک فرد لاییک است که به بهاییت  گرایش داشته  و جزو فراماسونری است. در خاطرات دخترش هم این موضوع آمده است. به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی هم در مواضع او بوده است.

نماینده چابکسر تاکید کرد: در ارتباط با تقویت منابع انسانی انتظار داشتیم مطالبات بازنشتگان کاملا پرداخت شود. در برنامه آقای دانش‌آشتیانی در مورد ساماندهی معلمان حق‌التدریسی و توجه به دانشگاه بلاتکلیف فرهنگیان چیزی نیامده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر