کد خبر: 51677
A

رحمانی فضلی: جلسات ستاد اطلاع‌رسانی اقتصادی دولت به صورت هفتگی برگزار می‌شود/ مسئول پاسخگویی در هر دستگاهی مشخص خواهد شد

رئیس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی دولت گفت: هر دستگاهی متولی مواضع خود است ما تنها سیاستگذار و هماهنگ‌کننده هستیم. در جلسه امروز تصویب شد که هر دستگاه برای خود یک مسئول برای پاسخگویی داشته باشد.

رحمانی فضلی: جلسات ستاد اطلاع‌رسانی اقتصادی دولت به صورت هفتگی برگزار می‌شود/ مسئول پاسخگویی در هر دستگاهی مشخص خواهد شد

به گزارش دیده بان ایران، رحمانی‌فضلی وزیر کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز اولین جلسه ستاد اطلاع‌رسانی تشکیل شد که در این جلسه مقرر شد دستگاه‌های مختلف با دقت بیشتر و با هماهنگی بیشتر موضوعات مهم کشور را اطلاع‌رسانی کنند.

وی افزود: انشاالله در جهت آرامش و اطمینان در بعد اطلاع‌رسانی بتوانیم موضوعات مهم کشور را به گوش مردم برسانیم. ما در زمینه اطلاع‌رسانی و تبلیغات ظرفیت‌های بالایی داریم و در جلسه امروز که تمام دستگاه‌های اطلاع‌رسانی ۱۹ گانه حضور داشتند. مقرر شد سیاست‌های ستادی تبیین شود و کارگروه‌های ستاد تشکیل شود.

رحمانی‌فضلی در ادامه تصریح کرد: با تشکیل این ستاد و اطلاع‌رسانی‌ها خلع‌های موجود پوشانده می‌شود و انحرافاتی که در رسانه‌های خارجی مطرح شده پوشش مناسب داده می‌شود همچنین از تنوع اطلاع‌رسانی در دستگاه‌های مختلف جلوگیری می‌شود. ما امیدواریم بتوانیم این خلع‌ها را پر کنیم.

وزیر کشور با اشاره به اینکه در زمینه اطلاع‌رسانی ظرفیت‌های بالایی وجود دارد، خاطرنشان کرد: بیش از هزار تریبون و خبرنگار در کشور وجود دارد که باید در عرصه اطلاع‌رسانی به ما کمک کنند. اولین عرصه مورد نظر ما سیاست‌گذاری و اطلاع‌رسانی است.

وی با بیان این نکته که در حال حاضر ما در جنگ اقتصادی قرار داریم، اذعان داشت: انتظار ما این است در عرصه جنگ اقتصادی و جنگ رسانه‌ای، رسانه‌های داخلی فرماندهان این جنگ باشند و در این عرصه به ما کمک کنند. رسانه‌های داخلی هم انگیزه بالا و هم علم مورد نیاز را دارند و ما به آنها اعتماد داریم.

رحمانی‌فضلی در رابطه با مسئولیت وزارت کشور در این زمینه گفت: هر دستگاهی متولی مواضع خود است ما تنها سیاستگذار و هماهنگ‌کننده هستیم. در جلسه امروز تصویب شد که هر دستگاه برای خود یک مسئول برای پاسخگویی داشته باشد.

وزیر کشور در پایان در رابطه با استمرار این جلسات گفت: این جلسات به صورت هفتگی برقرار خواهد بود که یکی از مهم‌ترین کارگروه‌های آن، کارگروه‌های رصد، پایش و کارگروه اقتصادی است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر