کد خبر: 5174
A
مهدی شیخ نماینده مجلس:

انقلاب ما انقلاب انسانیت و ارزش‌ها و اخلاق بود. این ارزش و اخلاق و انسانیت است؟

نماینده موافق وزیر پیشنهادی آموزش و پروش گفت: فردی همه نیروهای انقلاب را به جان هم انداخت.

انقلاب ما انقلاب انسانیت و ارزش‌ها و اخلاق بود. این ارزش و اخلاق و انسانیت است؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مهدی شیخ نماینده مردم تهران در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت:  همکاران عزیز من خود را آماده کرده بودم برای بیان موافقت خودم از برنامه‌های وزیر پیشنهادی، لکن سوالی دارم و آن این است که تا کی می‌خواهیم این روند را ادامه دهیم؟ 

او افزود: فردی وارد عالم سیاست ما شد و همه را به جان هم انداخت و با پشت پا زدن به اخلاق چه بلایی بر سر کشور آورد؟ آقایان این تذهبون؟ این فرد مجدد خواست وارد صحنه سیاسی شود. رهبری هوشیارانه تذکر دادند که جامعه نبایدد به فضای دو قطبی برگردد. چرا می‌خواهیم باز هم فضا را دو قطبی کنیم، الان پشت تریبون افرادی که آمدند چه کسانی بوند؟ آقای سروش جانباز است عمرش را در جبهه‌ها سپری کرده ما کافر و ضدولایت هستیم ؟ این چه ادبیاتی است؟ این چه ضد اخلاقی‌گری است؟ تا کی می‌خواهیم این روش را ادامه دهیم؟ آیا این ادامه راه شهداست؟ آیا انشقاق در نیروهای انقلاب نیست که به نیروهای وفادار انقلاب که عمر خود را در راه نظام جمهوری اسلامی گذاشتند تهمت نفاق و جاسوسی بزنیم؟

 تهران تاکید کرد: آیا این درست است و با اسلام و اخلاق و سیاستمداری سازگار است؟ می‌خواهیم به کجا برویم؟ قرار بود به اخلاق رای بدهیم. انقلاب ما انقلاب انسانیت و ارزش‌ها و اخلاق بود. این ارزش و اخلاق و انسانیت است؟ این کجای تعهد ما به شهیدان است که تفرقه را در خودمان دامن بزنیم. اگر دشمن زمانی در ما نفوذ کرد و تفرقه انداخت وظیفه ما چیست؟ آیا دمیدن آتش در فتنه دشمن نیست که این آتش را شعله‌ور کنیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر