کد خبر: 51743
A

جعفرزاده: صداوسیما قصد شوراندن افکار عمومی جامعه علیه مجلس را دارد/ مردم به FATF راضی هستند مگر یک گروه حداقلی خاص(!)

نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس، همنوایی صداوسیما با گروهی حداقلی علیه FATF را در راستای شوراندن افکار عمومی علیه مجلس دانست.

جعفرزاده: صداوسیما قصد شوراندن افکار عمومی جامعه علیه مجلس را دارد/ مردم به FATF راضی هستند مگر یک گروه حداقلی خاص(!)

به گزارش دیده بان ایران؛ غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی  با اشاره به پخش گزارش مستند ضد FATF از تلویزیون گفت: صداوسیما باید محل تضارب آرا و به معنای واقعی کلمه "ملی" باشد؛ اما متاسفانه بعضا شاهد هستیم به دلیل برخی سیاسی‌کاری‌ها سمت و سوی صداوسیما به گونه‌ای است که گویی می‌خواهد افکار عمومی را زورکی به سمت خاصی ببرد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید فرصت برنامه‌سازی به موافقان FATF هم داده می‌شد تا واقعیت‌های آن را مشخص کنند، گفت: من نمی‌خواهم بگویم FATF بهشت برین است؛ قطعا اشکالاتی دارد ولی مهم این است که ما از صداوسیما انتظار ملی بودن داریم.

مردم می‌دانند

وی افزود: از اسم "سراب" برای این مستند ضد FATF مشخص است چه کسانی و با چه رویکردی آن را تهیه کردند؛ اما غافل از اینکه مردم به این رفتارها توجه نمی‌کنند و می‌دانند صداوسیما با یک هدف خاص چنین برنامه‌ای ساخته و از همه افکار و اندیشه‌ها استفاده نمی‌کند.

جعفرزاده رویکرد صداوسیما را شوراندن افکار عمومی جامعه علیه مجلس توصیف و تصریح کرد: مردم به FATF راضی هستند مگر یک گروه حداقلی خاص که با تهدید پیامکی قصد ایجاد رعب و وحشت در بین نمایندگان را دارند.

صداوسیما پایگاه اصلی خود را بین مردم از دست داده است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: همنوایی صداوسیما با این گروه و پخش برنامه‌ای کاملا یک طرفه و یک سویه بدون هر گونه نقدی به قصد جهت‌دهی افکار عمومی است ولی آنها موفق نخواهند بود زیرا صداوسیما پایگاه اصلی خود را بین مردم از دست داده است.

یعنی بقیه کشورها نمی‌دانستند FATF چیست و الان صداوسیمای ما به تنهایی این موضوعات را کشف کرده است

وی با انتقاد از سوگیری رسانه ملی در آستانه بررسی FATF در مجلس، درباره اثرگذاری چنین تولیداتی بر نمایندگان توضیح داد: مجلس یک بدنه کارشناسی قوی به نام مرکز پژوهشها دارد؛ ضمن آنکه قاطبه نمایندگان از خبره‌ترین کارشناسان کشور هستند و به کارشناسان دیگر نیز دسترسی دارند و به مزاح بگویم که خدا را شکر نماینده‌ها اصلا وقت ندارند تلویزیون نگاه کنند!

نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با تاکید بر اینکه صداوسیما باید اعتماد عمومی را جلب کند، افزود: در حال حاضر 205 کشور دنیا عضو FATF هستند؛ همچون عراق، سوریه، لبنان و روسیه؛ یعنی آنها نمی‌دانستند FATF چیست و الان صداوسیمای ما به تنهایی این موضوعات را کشف کرده است؟!/ خانه ملت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر