کد خبر: 51888
A
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس:

فردا به احتمال زیاد گزینه‌های وزارتخانه‌های اقتصاد و کار معرفی می‌شوند/ "دژپسند" و "شریعتمداری" گزینه‌های وزارت اقتصاد و کار

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از احتمال 90 درصدی معرفی وزرای پیشنهادی کار و اقتصاد در جلسه فردا از سوی دولت خبر داد. بنده دیشب با واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری صحبت کردم و او اعلام کرد که احتمال قوی فردا دو وزیر پیشنهادی کار و اقتصاد را به مجلس معرفی خواهد کرد. نعمتی تاکید کرد: همچنین واعظی بیان کرد که گزینه‌های مختلفی برای این دو وزارتخانه وجود دارد که تاکنون دژپسند و شریعتمداری برای دو وزارتخانه اقتصاد و کار در نظر گرفته شده‌اند، البته درباره گزینه وزارت اقتصاد هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده است.

فردا به احتمال زیاد گزینه‌های وزارتخانه‌های اقتصاد و کار معرفی می‌شوند/ "دژپسند" و "شریعتمداری" گزینه‌های وزارت اقتصاد و کار
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ بهروز نعمتی از احتمال 90 درصدی معرفی وزرای پیشنهادی کار و اقتصاد توسط دولت  به مجلس در روز سه‌شنبه (فردا) خبر داد.

 

وی تصریح کرد: بنده دیشب با واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری صحبت کردم و او اعلام کرد که احتمال قوی فردا دو وزیر پیشنهادی کار و اقتصاد را به مجلس معرفی خواهد کرد.

 

نعمتی تاکید کرد: همچنین واعظی بیان کرد که گزینه‌های مختلفی برای این دو وزارتخانه وجود دارد که تاکنون دژپسند و شریعتمداری برای دو وزارتخانه اقتصاد و کار در نظر گرفته شده‌اند، البته درباره گزینه وزارت اقتصاد هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده است.

 

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس بیان کرد: البته شریعتمداری وزیر صنعت و معدن برای آنکه به عنوان وزیر کار معرفی شود باید استعفا دهد.

 

وی اظهار کرد: احتمال بسیار این دو گزینه برای دو وزارتخانه اقتصاد و تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی دولت به مجلس معرفی خواهند شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر