کد خبر: 51905
A
اکبر ترکی از طراحان استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت

شریعتمداری باز هم در جلسه بررسی استیضاح حاضر نشد/ گزارش استیضاح به هیات رئیسه ارسال می شود

اکبر ترکی از طراحان استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: شریعتمداری در جلسه بررسی استیضاح صبح امروز در کمیسیون صنایع حاضر نشد، لذا مقرر شد امروز استیضاح وی اعلام وصول شود. نماینده مردم فریدونشهر در مجلس خاطرنشان کرد: دو طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت یکی با 75 امضا و در ۱۴ محور تهیه شده است و دیگری با 12 امضاء به کمیسیون ارائه شده است. در حال حاضر هیچ کدام از استیضاح کنندگان امضاء خود را پس نگرفته اند اکنون در مجموع دو طرح استیضاح بیش از 80 امضاء دارد

شریعتمداری باز هم در جلسه بررسی استیضاح حاضر نشد/ گزارش استیضاح به هیات رئیسه  ارسال می شود

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ اکبر ترکی یکی از طراحان استیضاح شریعتمداری، با اشاره به برگزاری جلسه امروز صبح کمیسیون صنایع و معادن مجلس برای بررسی استیضاح محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: این جلسه ساعت ۷ صبح امروز برگزار شد و آقای شریعتمداری مجددا در جلسه حضور نیافت.

وی ادامه داد: آقای شریعتمداری در جلسه دیروز کمیسیون صنایع برای بررسی استیضاح هم حضور نیافته بود، به همین دلیل مقرر شد امروز گزارش استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت به هیات رئیسه تقدیم شود.

نماینده مردم فریدونشهر در مجلس خاطرنشان کرد: دو طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت یکی با 75 امضا و در ۱۴ محور تهیه شده است و دیگری با 12 امضاء به کمیسیون ارائه شده است. در حال حاضر هیچ کدام از استیضاح کنندگان امضاء خود را پس نگرفته اند اکنون هر دو طرح استیضاح بیش از 80 امضاء دارد 

گفتنی است، روز گذشته نیز محمدحسین فرهنگی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از حضور نیافتن وزیر صنعت در جلسه این کمیسیون برای بررسی استیضاحش خبر داد و گفت: آقای شریعتمداری مستعفی است و به احتمال زیاد به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر