کد خبر: 5193
A

قاضی زاده هاشمی: رییس جمهور یک سرهنگ را به عنوان وزیر ارشاد معرفی کرده است!

نماینده مخالف صالحی امیری: حال فرهنگ ما بد است و سال‌هاست که غریب افتاده است. فرهنگ حوزه سیاست بازی شده است. این سیاست بازی نفس حوزه فرهنگی را به شماره انداخته است.

قاضی زاده هاشمی: رییس جمهور یک سرهنگ را به عنوان وزیر ارشاد معرفی کرده است!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی پشت تریبون قرار گرفت و گفت:آنچه می گویم دغدغه های فردی من نیست بلکه نظر نمایندگان است در مورد رشد علف‌های هرز در حوزه فرهنگ. برخلاف بسیاری از عزیزان دارای سوابق فرهنگی دارم و حال فرهنگ ما بد است و سال‌هاست که غریب افتاده است. فرهنگ حوزه سیاست بازی شده است. این سیاست بازی نفس حوزه فرهنگی را به شماره انداخته است. 


من نمی توانم میان عضویت در دادگاه ارتش و فرهنگ رابطه پیدا کنم. رئیسی جمهوری که از سرهنگ بودن تبری می‌جست یک سرهنگ را به عنوان وزیر ارشاد معرفی کرده است. شما کتاب هایی را منتشر کرده‌اید که بیشتر شبیه کتاب سازی است. با کدام رانت کتاب خود را به چاپ ششم رسانده‌اید؟ 

کتاب رایزن فرهنگی را نوشته‌اید به راستی این را از کجا آورده اید؟ شما چند مورد سابقه برای خود نشان داده اید؟ سربازی گمنام امام زمان بودن را چرا پنهان کردید؟ برادر سید رضا فلاح ( نام مستعار شمار بود)، چرا خدمت به این مهمی را در سابقه خود نیاوردید؟ با هنرمندان چگونه بر خورد می‌کنید به عنوان فلاح یا صالحی امیری؟

اگر رییس جمهور به شما نوشت فیلم رستاخیر را سانسور کنید شما چه می کنید؟ شما در جمع اصلاح طلبان خودتان را مبدع مکتب نیاوران نامیدید. در جمع نیاوران جایی برای پابرهنه ها است؟ 

شما در کمیسیون فرهنگی کنسرت را با مشروب مقایسه کردید. شما باید از آنهایی که برای اعتلای موسیقی پاک ایران تلاش می‌کنند عذرخواهی کنید.
 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر