کد خبر: 51939
A

نماینده مجلس: قانون اجازه دو حقوقه بودن به نماینده ها را نمی‌دهد

دریافت حقوق از دو جا از سوی نماینده ها بعید به نظر می رسد که صحت داشته باشد چرا که در صورت مشخص شدن اینکه فردی علاوه بر مجلس از سوی وزارتخانه دیگری نیز حقوق دریافت می‌کند، حقوق فرد از مجلس قطع می شود.

نماینده مجلس: قانون اجازه دو حقوقه بودن به نماینده ها را نمی‌دهد

به گزارش دیده بان ایران؛ مسعود رضایی نماینده مردم شیراز گفت: نماینده ها از نظر قانونی حق ندارند علاوه بر مجلس از سازمان دیگری حقوق دریافت کنند. به صورت میانگین حقوق نماینده‌ها در مجلس حدود 6 میلیون و 700 هزار تومان تا هفت میلیون و 200 هزار تومان است. البته هزینه بلیت و برخی دیگر از هزینه‌های جانبی نیز وجود دارد که به نماینده ها در صورت نیاز پرداخت می شود که این مبلغ برای خود نماینده نیست و صرف کار می‌شود.

بعید می دانم که حقوق برخی از نماینده ها بیشتر باشد اما برخی از نماینده ها که قاضی هستند یا استاد دانشگاه بی‌شک حقوق بیشتری دریافت می کنند که این افراد دیگر از مجلس حقوق نمی‌گیرند. بنابراین دریافت حقوق از دو جا از سوی نماینده ها بعید به نظر می رسد که صحت داشته باشد چرا که در صورت مشخص شدن اینکه فردی علاوه بر مجلس از سوی وزارتخانه دیگری نیز حقوق دریافت می‌کند، حقوق فرد از مجلس قطع می شود./ قانون

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر