کد خبر: 5211
A
نماینده موافق سلطانی‌فر در مجلس:

سلطانی‌فر دایرة‌ المعارف ورزش است

سید ابوالفضل موسوی، نماینده استان یزد در مجلس شورای اسلامی به عنوان موافق سلطانی‌فر در صحن مجلس سخن گفت.

سلطانی‌فر دایرة‌ المعارف ورزش است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، وی گفت: با توجه به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب باید بدانیم که یک مدیر وقتی مدیر لایقی است که برای خدمت به مردم کار کند و به مردم اجازه بدهد که وی را قضاوت کنند.

موسوی ادامه داد: سلطانی فر، یک فرد انقلابی است. سوابق او روشن است. من علاقه‌مندم که زجر کشیده‌های انقلاب در راس امور قرار بگیرند و به همین دلیل امیدوارم ایشان وزارت ورزش و جوانان را اداره کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به هوش و بصیرت سلطانی فر نسبت به ورزش ایران و جهان اصلا بی دلیل نیست که رئیس جمهور محترم آقای سلطانی فر را دایرة المعارف ورزش می دانند.

او ادامه داد: این طور نیست که ما بخواهیم همه مشکلات را خود وزارت ورزش و جوانان حل کند. بلکه باید بقیه نهادها نیز با این وزارتخانه تعامل خوبی برقرار کنند.

 نماینده استان یزد در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: حضور وی در راس مدیریت وزارت ورزش با توجه به رابطه بسیار خوب ایشان با رئیس هیات دولت می‌تواند به کمتر شدن مشکلات این حوزه کمک خواهد کرد.

موسوی تاکید کرد: از همکاران عزیزم خواهش می‌کنم به سلطانی‌فر رای بالایی بدهند چون ایشان از ورزش شناخت خوبی دارند و نگاه به پیشکسوتان و فرصت دادن به جوانان از اولویت‌های کاری ایشان خواهد بود که می‌تواند سیاست‌های ورزش کشور را به پیش ببرد. او می‌تواند ورزش را دانش بنیان کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر