کد خبر: 5214
A

سلطانی‌فر: امیدوارم بتوانم حرکت جدیدی را در وزارت ورزش شروع کنم

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در جلسه رای اعتماد خود گفت: امیدوارم بتوانیم زمینه لازم برای حرکت جدید در وزارت مهم ورزش و جوانان را فراهم کنیم.

سلطانی‌فر: امیدوارم بتوانم حرکت جدیدی را در وزارت ورزش شروع کنم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، دو روز پس از استعفای ۲۷ مهرماه محمود گودرزی از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر از سوی رئیس جمهوری به عنوان گزینه پیشنهادی برای تصدی پست این وزارتخانه به مجلس شورای اسلامی برگزار شد. در همین زمینه جلسه علنی نمایندگان مجلس برای بررسی صلاحیت وی و رای اعتماد به او امروز سه شنبه و پس از بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی وزارتخانه های آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد برگزار شد.

در جریان این جلسه مسعود سلطانی فر که سه سال پیش نیز به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان برای دولت یازدهم معرفی شده بود اما موفق به کسب رای اعتماد از مجلس نشده بود، طی صحبت هایی برنامه های خود را برای دوره مدیریت تقریبا یک ساله اش در وزارت ورزش تا پایان دولت فعلی اعلام کرد.

وی در آغاز صحبت های خود اظهارداشت: امیدوارم بتوانیم زمینه لازم برای حرکت جدید در وزارت مهم ورزش و جوانان فراهم کنیم.

سلطانی فر همچنین از ریاست جمهور به خاطر اعتماد دوباره به وی تشکر کرد و ادامه داد: با همه آگاهی از چالش و مشکلات ورزش و جوانان، به لطف برنامه راهبردی بیش از سه ده مدیریت در ۶ استان، ۱۲ سال استاندار، ۶ سال معاون استاندار، دو سال قائم مقام سازمان تربیت و همچنین مدیریت کوتاه مدت در شورای شهر و همچنین سه سال ریاست سازمان میراث فرهنگی که موفق شدیم در این مدت سازمان بی سر و سامان را به وضعیتی برسانیم که به عنوان دستگاه نمونه کشور انتخاب شد، آمادگی قبول این مسئولیت را دارم.

وی خاطرنشان کرد: با اتکا به حمایت شما نمایندگان محترم، آماده ام مدیریت راهبردی را به کار بگیرم و وجوه جوانان را به رسمیت بشناسم و گنج رایگان وجود آنها را به راحتی ازدست ندهم و  با اعتماد به نسل جوان، همراهی آنها در پیمودن مسیرهای مختلف جلب کنم.

مسعود سلطانی فر تاکید کرد: این مهم در صورتی قابل تحقق است که مسئله جوانان مسئله اصلی کشور شود و همه دستگاه های مسئول مشارکت جدی داشته باشند و با همکاری فرا قوه ای، همه ظرفیت های پنهان و پیدای کشور به کار گرفته شود و سهم جوانان در تحقق توسعه پایدار افزایش یابد. با سیاست گذاری و برنامه ریزی، از طریق شورای عالی جوانان، ناهماهنگی در ارائه خدمات به نسل جوان را بهبود بخشیم.

ادامه دارد...

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر