کد خبر: 52174
A

جلسه شبانه مجمع امید درباره بازنشستگی افشانی

فردا شب مجمع نمایندگان تهران با اعضای شورای شهر در طبقه نخست ساختمان شورای شهر تهران نشستی به صرف شام خواهند داشت تا درخصوص قانون منع به کارگیری بازنشستگان و تاثیری که بر شهرداری خواهد گذاشت همفکری کنند . این آخرین رایزنی ها برای ماندن افشانی است .هرچند اعضای شورای شهر تهران در جلسات خصوصی تر گزینه های جایگزین افشانی را نیز انتخاب کرده اند .این انتخاب ها شاید در جلسات عمومی تر بیان نشده باشد اما دست شورا چندان برای گزینه جایگزین افشانی خالی نیست . محسن هاشمی ،محسن پورسیدآقایی محمد ابراهیم انصاری لاری ،علی اصغرمونسان ،عباس آخوندی ،علی ربیعی برخی از گزینه هایی هستند که تا این لحظه در محافل خصوصی نامشان به عنوان گزینه های احتمالی شهرداری تهران مطرح شده است .

جلسه شبانه مجمع امید درباره بازنشستگی افشانی

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ مشاور پارلمانی شهردار تهران می‌گوید افشانی به وی گفته به دنبال دور زندن قانون نباشد اما در این مدت نزدیکان افشانی تمام تلاش خود را برای استثنا کردن وی از قانون منع به کارگیری بازنشستگان کرده اند .

در حالی که آخرین فرصت حضور مدیران بازنشسته 24 آبان ماه است وزیر کشور پاسخ روشنی به نامه شورای شهر تهران در این رابطه نداده است .

رحمانی فضلی آخرین راه برای ماندن معاون سابق اش را استفساریه از مجلس دانسته و افشانی نیز قول داده به رای مجلس عمل کند .

سیده فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی می گوید:  اگر مجلس تشخیص بدهد که نیاز به ارائه استفساریه است این کار در مجلس یا از سوی شورای عالی استان‌ها انجام خواهد شد. ممکن است هیات رئیسه مجلس و اداره قوانین نظرشان این باشد که این قانون شامل شهرداران هم می‌شود در این صورت قانون نیاز به تفسیر نخواهد داشت و باید اجرایی شود.

 قاسم میرزایی نکو، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس هم در این رابطه می گوید: بعید می دانم با استفساریه اقای افشانی موافقتی صورت گیرد.

شنیده ها حکایت از این دارد که تلاش برای موافقت با نهادهای حاکمیتی برای ماندن افشانی به جایی نرسیده است و آخرین راه برای باقی ماندن افشانی برای بهشت، مجلس است .

به گزارش اسکان نیوزفردا شب مجمع نمایندگان تهران با اعضای شورای شهر در طبقه نخست ساختمان شورای شهر تهران نشستی به صرف شام خواهند داشت تا درخصوص قانون منع به کارگیری بازنشستگان و تاثیری که بر شهرداری خواهد گذاشت همفکری کنند .

این آخرین رایزنی ها برای ماندن افشانی است .هرچند اعضای شورای شهر تهران در جلسات خصوصی تر گزینه های جایگزین افشانی را نیز انتخاب کرده اند .این انتخاب ها شاید در جلسات عمومی تر بیان نشده باشد اما دست شورا چندان برای گزینه جایگزین افشانی خالی نیست .

محسن هاشمی ،محسن پورسیدآقایی محمد ابراهیم انصاری لاری ،علی اصغرمونسان ،عباس آخوندی ،علی ربیعی برخی از گزینه هایی هستند که تا این لحظه در محافل خصوصی نامشان به عنوان گزینه های احتمالی شهرداری تهران مطرح شده است .

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر